Migrácia pevnej linky s FIX GSM na DSL (ADSL2+/VDSL2+)

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy bude dostupná pevná linka v obci Dubové (Turčianske Teplice) cez ADSL2+VDSL2+ teda cez splitter alebo WiFi router od Telekomu. Práve mi bolo povedané na poruchách, že v roku 2016/7 bola zrušená stará ústredňa Dial-UP teda analógová s hľadiska inovácií na FIX GSM teda cez SIM karty. No, ale už je rok 2020 a stále sa nič nedeje, len internet a Magio TV sa dá zriadiť cez DSL (ADSL2+/VDSL2+). Bude to možné zriadiť tú pevnú linku cez digitálnu ústredňu na Dubovom? Na Malom Čepčíne aj iných lokalitách sa to dá zriadiť cez ústredňu. Kde je problém? Dúfam, že to dotiahnu na tie pevné linky aj cez DSL. Myslím či s tým budú niečo robiť do konca tohto roku alebo leta 2020. Ďakujem Vám. Vážený Slovak Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pevna linka je dostupná všade na slovensku a ma 100% pokrytie aj keby tam nebolo Vdsl alebo Adsl ani žiadna ustredna tak telekom to rieši tak že technici pridu a dajú nový stlp s akosi malou ustrednou a potiahnu metalicky kabel k domu nezaleží na tom či je dostupný v tvojej obci internet ale pevna linka je dostupna všade

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja viem o tom, že pevná linka je dostupná všade na Slovensku, ale my to chceme pripojiť priamo do WiFi routra od Telekomu. Router mám Sercom Speedport plus. No už tam bola asi tri krát pripojená pevná linka a biela LED dióda na routri nesvietila, keď som dal volať tak som sa nedovolal, iba nejaké obsadzovacie tóny bolo počuť, ale ani ma nespojilo s druhou stranou. Technik povedal, že ak máme FIX GSM, tak sa to nedá. Ostatný užívatelia používajú normálne pevnú linku cez ústredňu aj cez ADSL2+ aj VDSL2+, tak možno nemáme dostupnosť na pevnú linku po kábli. Ďakujem Vám veľmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcelo32
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od Lubica38Mega
      Dobrý deň. chcem sa pekne opýtať jednu vec. Prerábam domček po starých rodičoch, ktorí mali pripojenú pevnú linku telekomu zo strechy. Zo strechy vedie kábel k stĺpu. Tento kábel potrebujeme z dôvodu rekonštrukcie odstrániť. Môžete mi prosím poradiť, ako postupovať? Pevná linka je nečinná a kontrakt zrušený viac než 10 rokov. Vopred Vám ďakujem za radu a želám pohodový deň. S pozdravom, Ľubica