Migrácia pevnej linky s FIX GSM na DSL (ADSL2+/VDSL2+)

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy bude dostupná pevná linka v obci Dubové (Turčianske Teplice) cez ADSL2+VDSL2+ teda cez splitter alebo WiFi router od Telekomu. Práve mi bolo povedané na poruchách, že v roku 2016/7 bola zrušená stará ústredňa Dial-UP teda analógová s hľadiska inovácií na FIX GSM teda cez SIM karty. No, ale už je rok 2020 a stále sa nič nedeje, len internet a Magio TV sa dá zriadiť cez DSL (ADSL2+/VDSL2+). Bude to možné zriadiť tú pevnú linku cez digitálnu ústredňu na Dubovom? Na Malom Čepčíne aj iných lokalitách sa to dá zriadiť cez ústredňu. Kde je problém? Dúfam, že to dotiahnu na tie pevné linky aj cez DSL. Myslím či s tým budú niečo robiť do konca tohto roku alebo leta 2020. Ďakujem Vám. Vážený Slovak Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pevna linka je dostupná všade na slovensku a ma 100% pokrytie aj keby tam nebolo Vdsl alebo Adsl ani žiadna ustredna tak telekom to rieši tak že technici pridu a dajú nový stlp s akosi malou ustrednou a potiahnu metalicky kabel k domu nezaleží na tom či je dostupný v tvojej obci internet ale pevna linka je dostupna všade

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja viem o tom, že pevná linka je dostupná všade na Slovensku, ale my to chceme pripojiť priamo do WiFi routra od Telekomu. Router mám Sercom Speedport plus. No už tam bola asi tri krát pripojená pevná linka a biela LED dióda na routri nesvietila, keď som dal volať tak som sa nedovolal, iba nejaké obsadzovacie tóny bolo počuť, ale ani ma nespojilo s druhou stranou. Technik povedal, že ak máme FIX GSM, tak sa to nedá. Ostatný užívatelia používajú normálne pevnú linku cez ústredňu aj cez ADSL2+ aj VDSL2+, tak možno nemáme dostupnosť na pevnú linku po kábli. Ďakujem Vám veľmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od Lubica38Mega
      Dobrý deň. chcem sa pekne opýtať jednu vec. Prerábam domček po starých rodičoch, ktorí mali pripojenú pevnú linku telekomu zo strechy. Zo strechy vedie kábel k stĺpu. Tento kábel potrebujeme z dôvodu rekonštrukcie odstrániť. Môžete mi prosím poradiť, ako postupovať? Pevná linka je nečinná a kontrakt zrušený viac než 10 rokov. Vopred Vám ďakujem za radu a želám pohodový deň. S pozdravom, Ľubica
    • Od Michal_Stupava
      Dobry den,

      Chcel by som sa spytat ohladne dostupnosti internetoveho pripojenia na uliciach Liscia, Medzipotocna, Jelenia a Pajstunska, v Stupave.

      Podla mapy pokrytia, evidujeme moznost pripojenia optickym internetom. Okolite domy na ul Nova, ciastocne aj Medzipotocna, uz maju optiku spojazdnenu. V nasej lokalite pevne kablove pripojenie pod kazdym domom na hore spom. ul. uz bolo umoznene zo strany developera takmer pred rokom a pol.
      Evidujeme cca 50 domacnosti ktore by mali velky zaujem vyuzivat opticky internet, a preto boli by sme vdacny za konkretnu odpoved. 

      Dakujem

    • Od Ketrin1725
      Zdravím,
      menila som router a rušila pevnú linku. Vrátiť zariadenia musím iba na pobočke telekomu alebo ich môžem poslať aj poštou? Najbližšia pobočka je v inom meste, 30km od môjho bydliska. Kvôli práci by bolo pre mňa jednoduchšie ich poslať poštou.
    • Od danka.kva
      Dobrý deˇm, chcem požiadať informáciu z mojej poslednej faktúry, kde mám účtované informačné služby 9 minút za 11,70. Chcem požiadať, na aké číslo som volala, kedže nie som si vedomá toho, žeby som nejaké informácie volala?
      Ďakujem.