Migrácia pevnej linky s FIX GSM na DSL (ADSL2+/VDSL2+)

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy bude dostupná pevná linka v obci Dubové (Turčianske Teplice) cez ADSL2+VDSL2+ teda cez splitter alebo WiFi router od Telekomu. Práve mi bolo povedané na poruchách, že v roku 2016/7 bola zrušená stará ústredňa Dial-UP teda analógová s hľadiska inovácií na FIX GSM teda cez SIM karty. No, ale už je rok 2020 a stále sa nič nedeje, len internet a Magio TV sa dá zriadiť cez DSL (ADSL2+/VDSL2+). Bude to možné zriadiť tú pevnú linku cez digitálnu ústredňu na Dubovom? Na Malom Čepčíne aj iných lokalitách sa to dá zriadiť cez ústredňu. Kde je problém? Dúfam, že to dotiahnu na tie pevné linky aj cez DSL. Myslím či s tým budú niečo robiť do konca tohto roku alebo leta 2020. Ďakujem Vám. Vážený Slovak Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pevna linka je dostupná všade na slovensku a ma 100% pokrytie aj keby tam nebolo Vdsl alebo Adsl ani žiadna ustredna tak telekom to rieši tak že technici pridu a dajú nový stlp s akosi malou ustrednou a potiahnu metalicky kabel k domu nezaleží na tom či je dostupný v tvojej obci internet ale pevna linka je dostupna všade

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja viem o tom, že pevná linka je dostupná všade na Slovensku, ale my to chceme pripojiť priamo do WiFi routra od Telekomu. Router mám Sercom Speedport plus. No už tam bola asi tri krát pripojená pevná linka a biela LED dióda na routri nesvietila, keď som dal volať tak som sa nedovolal, iba nejaké obsadzovacie tóny bolo počuť, ale ani ma nespojilo s druhou stranou. Technik povedal, že ak máme FIX GSM, tak sa to nedá. Ostatný užívatelia používajú normálne pevnú linku cez ústredňu aj cez ADSL2+ aj VDSL2+, tak možno nemáme dostupnosť na pevnú linku po kábli. Ďakujem Vám veľmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Animm
      Chcel by som sa spýtať prečo účtuje Telekom až 5,50 eur  za jednu minútu pre zákazníka, aby sa zákazník dozvedel, že  telefonne číslo ktoré hľadá neexistuje.
    • Od rkupka
      Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).
      Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná
      Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!
      Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?
      Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?
      Ďakujem za objasnenie.
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od znah
      Dobrý deň všetkým,
      chcem sa opýtať na pár vecí, aby som mal jasno ešte pred tým, než to príde a verím, že sú tu ľudia s týmito skúsenosťami.
      U nás v obci budujú Optický internet (zatiaľ len pokladajú chráničky a trubičky). Aktuálne máme internet cez VDSL: balík L - 40/4 (viacej nedá linka=ďaleko od ústredne) + pevnú linku cez VDSL modem + modem v režime bridge.
      Moja hlavná otázka je, že keď sa bude finálne spúšťať Optika a budú aktivácie zákazníckych prípojok (predpokladám že ich natiahnutie do domu bude ešte pred tým), ako to bude prebehať ?
      Keď požiadam o optiku a aktivujú mi ju, automaticky sa vypne VDSL alebo je tam nejaká prechodná doba, keď sú obi dve služby aktívne (napr. pár dní) ?
      Ako to bude s pevnou linkou ? Zostane cez optický modem ako je to teraz cez VDSL modem alebo sa znovu prehodí na metaliku (starú telefónnu 4-linku), ako bola kedysi ?
      Pre istotu posledná otázka: aj optické modemy podporujú zmenu režimu na bridge, či ?
      Ďakujem predom za všetky odpovede.
      Martin
    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!