• ×   Vložil si obsah s formátovaním.   Odstrániť formátovanie

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Animm
      Chcel by som sa spýtať prečo účtuje Telekom až 5,50 eur  za jednu minútu pre zákazníka, aby sa zákazník dozvedel, že  telefonne číslo ktoré hľadá neexistuje.
    • Od rkupka
      Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).
      Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná
      Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!
      Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?
      Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?
      Ďakujem za objasnenie.
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od znah
      Dobrý deň všetkým,
      chcem sa opýtať na pár vecí, aby som mal jasno ešte pred tým, než to príde a verím, že sú tu ľudia s týmito skúsenosťami.
      U nás v obci budujú Optický internet (zatiaľ len pokladajú chráničky a trubičky). Aktuálne máme internet cez VDSL: balík L - 40/4 (viacej nedá linka=ďaleko od ústredne) + pevnú linku cez VDSL modem + modem v režime bridge.
      Moja hlavná otázka je, že keď sa bude finálne spúšťať Optika a budú aktivácie zákazníckych prípojok (predpokladám že ich natiahnutie do domu bude ešte pred tým), ako to bude prebehať ?
      Keď požiadam o optiku a aktivujú mi ju, automaticky sa vypne VDSL alebo je tam nejaká prechodná doba, keď sú obi dve služby aktívne (napr. pár dní) ?
      Ako to bude s pevnou linkou ? Zostane cez optický modem ako je to teraz cez VDSL modem alebo sa znovu prehodí na metaliku (starú telefónnu 4-linku), ako bola kedysi ?
      Pre istotu posledná otázka: aj optické modemy podporujú zmenu režimu na bridge, či ?
      Ďakujem predom za všetky odpovede.
      Martin
    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!