Dátujte v marci donekonečna s Telekom aplikáciou

Otázka

  • 0

Ahojte,

v marci sme pre vás pripravili ďalšiu akciu. :) 

Od 1. do 31.03.  si budú môcť naši zákazníci v Telekom aplikácii aktivovať balík Nekonečné dáta. Každý zákazník s paušálom ÁNO, ÁNO Biznis, Happy i Bez záväzkov si bude môcť aktivovať balík jeden raz počas marca.

Tentoraz máme pripravenú rovnakú porciu dát  pre každého. :) 

Postup ako si môžete aktivovať balík v appke nájdete tu.

4_650x220.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0
 
To radšej mohli dať 100GB / na 10 mesiacov. To by bolo rozumnejšie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to neobmedzené ? Alebo koľko giga budem mať k dispozicii ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1000 GB, slovom tisíc gigabajtov, alebo este inak, 1 TB = jeden terabajt dat.

Cize prakticky neobmedzene data.

Michal Korec, hovorca spoločnosti Slovak Telekom ku akcii dodáva: „Akcia nekonečný marec je určená všetkým našim zákazníkom s paušálom, aby si naplno vyskúšali jedny z TOP 10 mobilných sietí na svete. Vnímame ju aj ako dátový test národa – koľko dát zákazníci dokážu preniesť, ak nemajú súčasné limity.“

Osobne to vidim tak ze sa bude vo velkom vyuzivat tethering, lebo za normalnych okolnosti neni sanca sa k tomu limitu ani len priblizit, uz len kvoli baterii telefonov...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tí čo nemajú paušál tých máte na háku že..genialne ste zas niečo vymysleli..tak ďakujeme :S

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Budu neobmedzene data platit aj pre simku na zdielanie dat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja to plánujem využiť na sharing cez telefón a pripojiť na to Nvidia Shield a cez Stream cinema pozerat filmy v HDR kvalite 😀.  Nech dám tej BTS u nás poriadne zabrat. Určite bude moja SIM s najväčšou spotrebou tu u nás 😀

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Nastastie u mna ani toto neobmedzeno nesposobilo problem, ale neviem ci si Telekom uvedomil ze ludia maju aj Magio Internet vzduchom cez LTE siet, ktory je ich jediny pevny internet a je dost mozne ze ked natrafia na stahovaca (pripadne hned viacerych) pri danej BTS tak si mesiac poriadne nezapnu internet.

@Ľuboš @Miška mysleli ste na taketo okolnosti? ak aj nie tak dufam ze to do buducna budete zohladnovat

Editoval/-a Edo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Edo
      Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.
    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od slowrock
      Platím si paušál Áno L 10GB dát v plnej rýchlosti.. nato som si aktivoval nekonečné dáta 1000GB lenže s obmedzenou rýchlosťou s ktorou nedokážem minúť ani 10GB dát z 1000GB. Načo je potom dobrá táto akcia keď ta rýchlosť je takto obmedzená. Neopužitelne!!!! a nemožem sa dostať k mojím ani k mojím 10GB zaplatením v plne jrýchlosti!!!
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?