Dátujte v marci donekonečna s Telekom aplikáciou

Otázka

  • 0

Ahojte,

v marci sme pre vás pripravili ďalšiu akciu. :) 

Od 1. do 31.03.  si budú môcť naši zákazníci v Telekom aplikácii aktivovať balík Nekonečné dáta. Každý zákazník s paušálom ÁNO, ÁNO Biznis, Happy i Bez záväzkov si bude môcť aktivovať balík jeden raz počas marca.

Tentoraz máme pripravenú rovnakú porciu dát  pre každého. :) 

Postup ako si môžete aktivovať balík v appke nájdete tu.

4_650x220.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0
 
To radšej mohli dať 100GB / na 10 mesiacov. To by bolo rozumnejšie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to neobmedzené ? Alebo koľko giga budem mať k dispozicii ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1000 GB, slovom tisíc gigabajtov, alebo este inak, 1 TB = jeden terabajt dat.

Cize prakticky neobmedzene data.

Michal Korec, hovorca spoločnosti Slovak Telekom ku akcii dodáva: „Akcia nekonečný marec je určená všetkým našim zákazníkom s paušálom, aby si naplno vyskúšali jedny z TOP 10 mobilných sietí na svete. Vnímame ju aj ako dátový test národa – koľko dát zákazníci dokážu preniesť, ak nemajú súčasné limity.“

Osobne to vidim tak ze sa bude vo velkom vyuzivat tethering, lebo za normalnych okolnosti neni sanca sa k tomu limitu ani len priblizit, uz len kvoli baterii telefonov...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tí čo nemajú paušál tých máte na háku že..genialne ste zas niečo vymysleli..tak ďakujeme :S

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Budu neobmedzene data platit aj pre simku na zdielanie dat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja to plánujem využiť na sharing cez telefón a pripojiť na to Nvidia Shield a cez Stream cinema pozerat filmy v HDR kvalite 😀.  Nech dám tej BTS u nás poriadne zabrat. Určite bude moja SIM s najväčšou spotrebou tu u nás 😀

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Nastastie u mna ani toto neobmedzeno nesposobilo problem, ale neviem ci si Telekom uvedomil ze ludia maju aj Magio Internet vzduchom cez LTE siet, ktory je ich jediny pevny internet a je dost mozne ze ked natrafia na stahovaca (pripadne hned viacerych) pri danej BTS tak si mesiac poriadne nezapnu internet.

@Ľuboš @Miška mysleli ste na taketo okolnosti? ak aj nie tak dufam ze to do buducna budete zohladnovat

Editoval/-a Edo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?
    • Od Kopino
      Zdravím vás, zakúpil som Stream službu, služba mi nemala čerpať dáta za sledovanie videí na YouTube. Sledoval som videa na spomínanej aplikácií, zjedlo mi to všetky moje dáta. 
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!