EASY ROAMING

Otázka

  • 0

Zaujima ma či mam aktivovany Easy Roaming na mojej easy karte čislo +421910398425. Prosim Vas pošlite mi odpoved SMS-om na to čislo. Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 456, napíš na chat, alebo informáciu Ti poskytnú osobne na predajni, ak si v zahraničí tak volaj  0 903 903 903, alebo napíš mailom na office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dá sa to overiť aj na bezplatnej easy linke 12350 - samoobslužná hlasová služba

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od balazjanratkovce
      Mám aktívny program ANO  L . Ale v Srbsku sú mi internet a samozrejme aj volania SPOPLATNENÉ . PREČO   ????????  Som moc sklamaný z celého Telekomu. Zavádzate ľudí. Ste podvodníci. . Žiadam o okamžitú odpoveď na môj e- majl loftyslovakia2@gmail.com   
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?
    • Od Maros555
      Ako si dobijem Easy kartu keď mi po prechode od konkurencie nejde dobiť kredit?
      Aplikácia vypisuje kód chyby: 0220-0001.
      Web mi vypisuje že moja predvoľba (0940) nie je EASY  takže podľa neho  nevlastním EASY kartu.
      To sa mám opäť trepať do predajne aby mi povedali zase že nechápu ako je to možné?
       
    • Od Janulka19
      Dobry den ako sa da prosím dobit kredit cez pausal. ďakujem