Vysoký ping, nie len u mňa

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviete, či sú nejaké problémy s internetom? Už asi týždeň mám zlý ping a nie len ja, ale aj ostatní, čo využívajú magio v mojej oblasti.

Okres Topoľčany. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

16 odpovedí na túto otázku

  • 1
 

Dobrý deň, neviete, či sú nejaké problémy s internetom? Už asi týždeň mám zlý ping a nie len ja, ale aj ostatní, čo využívajú magio v mojej oblasti.

Okres Topoľčany. Ďakujem.

ak mas problemy s pingom.. zavolaj na technicku podporu a poziadaj ich nech ti na dialku resetnu port ..to by malo pomoct

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Dakujem a da sa to aj bez technickej podpory ci?

bez technickej si mozes tak sam resetovat router to je vsetko, je tam problem zavolat ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem a da sa to aj bez technickej podpory ci?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nie nie, v pohode, tak dakujem teda. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dobrý deň, reštartol sa mi teda port, no stále nič, stále mi ping skáče..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

dobrý deň, reštartol sa mi teda port, no stále nič, stále mi ping skáče..

máš to tiež tak že ping býva vpohode a potom napríklad na 10 minút vyskočí na 100+ ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dolezite je tiez kde sa meria ping. Ak meras na nejaku IP na novom zelande, tak bude aj 2 sekundy. Ak merias ma nejake blizke IP, tak bude par ms.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

máš to tiež tak že ping býva vpohode a potom napríklad na 10 minút vyskočí na 100+ ?

Noo, mne to robí asi každé dve minúty, proste ping 50 - 60 a zrazu 100, potom 150, 200 až do 500, potom znovu 50 .. ale to tak na 20 sekund, ale je to otravne. A ide o to, že ja si ten ping nemeriam len na online teste, ale proste v každej jednej hre mi v ten istý deň začal takto skákať ping. Včera mi resetli port, nefungovalo, dnes to skúsim, ale mám pocit, že už ping neskáče, ešte napíšem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Noo, stále skáče, ale už menej, každopádne, myslím, že je problém v telekome, vždy bol, s wifi sme nič nerobili, sama od seba sa podľa mňa nepokazí, neviem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

daj potom vedieť či pomohl ten reset portu...lebo aj ja som už fakt zúfalý

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Noo veď nejde, ani po reštarte portu, neviem už čo mám robiť a technika volať nechceme, zbytočne vyhodené peniaze, keď to môže Telekom opraviť. Jednoducho sa niečo pokašlalo u nich, robí to veľa ľuďom a bol by som rád, ak by sa to dostalo k niekomu, čo s tým môže niečo spraviť, poťuká niečo v systéme, opraví a neviem čo ešte a internet už pôjde. Inak problémy s telekomom nie sú prvý krát, či sú to výpadky, či je to pomalý internet, stále niečo.. Ale v kuse.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ked mas ADSL a nemas XL balik zavolaj im nech ta prepnu na modulaciu G.MDT na tej byva ping 10-15 ms... ak mas ADSL XL si na ADSL2+ modulacii a tam sa to neda...ani na VDSL.. mozno este zmenit nastavenie datovej cesty z interleaved na fast...a cez wifi je jasne ze ping skace viac ako cez kabel.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skusim to nejako pozriet no, mne to technik online robil nieco, restartoval port a tak, on by mi povedal, ze nieco nie je v poriadku.. a inak, ono to najprv zacalo cez ethernet kabel, dal som na wifi a to iste.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zadaj to ako poruchu a je budu mat na to 3 dni to vyriesit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

noo zistil som, že typ modulácie je vdsl 2, čo teraz? Nedá sa to nejako vyriešiť bez rôznych hlásení, telefonátov, nie je mi to zrovna príjemné. Niečo, čo môžem spraviť sám, aj napríklad na tej IP stránke, kde zadám IP a mám tam internet ( funguje to, aj ked internet nefunguje ) tam je všetko, nedá sa tam s tým niečo spraviť?

Editoval/-a Tomaseq

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nevyriesis to sam.. na to je potrebny zasah technika

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od AdamZ91
      Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.
      Za odpoved vopred ďakujem
      Adam Zetek
    • Od palculienka19
      Dobrý večer chcem sa spýtať ako máme predĺžiť viazanost magiotelevízia a internet 
    • Od chupsona
      Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC.
      Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka
    • Od lukkoska
      Zdravím,

      Vie mi niekto povedať, prečo Telekom obmedzil Netflix v Samsung Smart TV?