Iphone 11 White

Otázka

  • 0

Dobrý deň. 

Chcela by som sa spýtať na mobilný telefón iphone 11 v bielej farbe je už dlhšie nedostupný na predajni v Nitre v Mlynoch, bude ešte vôbec dostupný v tej farbe? Alebo sa eviduje výpadok? Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ARpicur
      Dobry den,
      chcel by som sa Vas opytat, chysta Telekom uz konecne aj na Slovensku spustit e-sim podporu pre Apple Watch LTE? Susedne Madarsko ho nedavno spustilo aj u T-Com.
      Dakujem
    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od autojesko
      Dna 05.0. 2020  som dal svoj telefon na opravu do Tmobile predajne v Trnave! pol poškodený pádom a z každej strany viditelne
      poškriabaný obitý vypadával signál nešlo sa pripojiť k wifi hot spotu !  
      v zmluve uvádzali predpokladaný dátum 03,02.2020
      Telefón mi bol vrátený z opravy dna 06.02 kde som zistil že bol menený lcd komponent za čínsku napodobeninu a že telefon bol opravovaný v neautorizovanom servise čím padla asi moja záruka! Neautorizovaný servis tak bude môcť opravovať iPhony s rovnakými komponentami, nástrojmi a postupmi ako autorizovaný servis. Rozdiel je len v tom, že iný produkt ako iPhone opravovať nebude môcť, nehovoriac o tom, že zariadenie musí byť po záruke. Záručné opravy budú aj naďalej len v réžii autorizovaných servisov. v prílohe zasielam dokumenty!
      Stalo sa mi to u tejto spoločnosti už druhý raz!
      Neboli opravené ani škriabance a preliačeniny! platím si poistku proti poškodeniu a krádeži v sume 14 eur! Neautorizovaný servis mi iba vymenil displej ale telefón je nefunkčný!
      Pracovnici predajne mi odmietli dať protokol o oprave spoločnosti swis ktorá túto neautorizovanú opravu zrealizovala ! --




    • Od Saro6239
      Dobrý deň je zrejme , že na bývalých zamestnancoch testujete od augusta 2019 E-SIM kedy spustite aplikáciu pre bežných užívateľov neverím,že na testovanie potrebujete taký dlhy čas  keď vo všetkých okolitych krajinách tuto službu podporujete bez takého dlhého testovania
    • Od Mitko991
      Ahojte chcem sa poinformovať ako ďalej riešiť problem s telekomom. 9 .1. 2020 som zobral nový telefon Iphone 11 k paušalu. Všetko prebehlo v poriadku. Bol som na návšteve kde som ho zapol vložil SIM a postupne prisposoboval svojim potrebám. Foliu som ani dole nedával kedže až doma som si chcel hneď nalepiť ochranné . Tak pridem domov dám dole foliu a išlo ma .... ( Viď Foto ). Samozrejme hned ráno idem do telekomu a namiesto aby mi vymenili telefon KDE JE JASNÁ VÝROBNÁ VADA A PREDALI MI POŠKODENY TELEFON, tak sme spravili reklamáciu kde som jasne povedal, že škvrny na displeji vidno pri zhasnutom displeji, pod foliou a sklom to nevidno!!! A včera mi prisla odpoveď , že —— Nebola uznaná z dôvodu že škvrny na displeji je vidno len pri zhasnutom telefone a nemaju vpliv na tech funkčnosť... Tak ja neviem . Hrabe im tam ? Telefon som ani neprebral a dal ho znova reklamovať . Už rozmyšľam, že to hodim cez SOI , toto nieje normálne , že mi predaju poškodený telefon už z výroby a ešte ma chcú ochcávať ? Takéto problémy v O2 mať nebudem najskôr.....