Otázka

  • 0

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zavolajte si z čísel kde sa to prejavuje na bezplatnú linku 0800 123 777 nech Vám to preveria.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

tu to nevyriešiš, to treba kontaktovať zákaznícku linku, 

Ale ak som správne pochopil, hovoríš tu o paušále. 

A to že si mala pokazený mobil ti nijako nebráni vytiahnúť simkartu a vložiť ju do iného mobilu, kde služby za ktoré telekomu platíš a ktoré ti telekom dodal. 

Preto naozaj pochybujem, že dostaneš vystavený dobropis, na základe toho čo si uviedla, lebo to vyzerá, že to bola čisto tvoja chyba a nie chyba telekomu. 

za čo si dostala pokutu nespomínaš, to tak možno jedine, ale za ten paušál čo to zrejme je, ak je to tak ako si myslím, na základe, toho čo si uviedla, to sa snažiť ani nemusíš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem 
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od emuskaKA
      Dobry den,
      poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.
      Co teraz?
      Dakujem
      Karelova
    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
       
       



    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.