Otázka

  • 0

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zavolajte si z čísel kde sa to prejavuje na bezplatnú linku 0800 123 777 nech Vám to preveria.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

tu to nevyriešiš, to treba kontaktovať zákaznícku linku, 

Ale ak som správne pochopil, hovoríš tu o paušále. 

A to že si mala pokazený mobil ti nijako nebráni vytiahnúť simkartu a vložiť ju do iného mobilu, kde služby za ktoré telekomu platíš a ktoré ti telekom dodal. 

Preto naozaj pochybujem, že dostaneš vystavený dobropis, na základe toho čo si uviedla, lebo to vyzerá, že to bola čisto tvoja chyba a nie chyba telekomu. 

za čo si dostala pokutu nespomínaš, to tak možno jedine, ale za ten paušál čo to zrejme je, ak je to tak ako si myslím, na základe, toho čo si uviedla, to sa snažiť ani nemusíš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
       
       



    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.

    • Od Patrik
      Zdravím, chcem sa spýtať, či je možný prepis čísla len so splnomocnením alebo tam musia byť obe osoby? 
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Eduard Gábor
      Dobrý deň, chcem prejsť s mojich dlhoročným tel. číslom od konkurencie k Vám s novým paušálom a mobilom s vašej ponuky na jaku máriu odo mňa chcete zábezpeku 100€
      Keby som si zobral paušál s novým tel, číslom žiadnu zábezpeku platiť nemusím je to na zamyslenie TELEKOM uvedomte sa !!! To takto chcete zákaznikov na vašu stranu ? chápem že je to ochrana proti tomu aby sa vyhli neplatičom a zariadenie si nechali ale da sa to aj nejak inak treabrs faktury od konkurencie že sa to platilo alebo ja neviem 100€  to si našporim 20eur a kúpim to zariadenie bez toho aby ste mi ho museli davat vy a povedzme si pravdu do oči koho zaujíma nejaký paušál každého zaujíma mobil to je hlavný dôvod prečo chceme paušál a ostatný čo chcú paušál  buď su online na dátach alebo podnikatelia čo musia neustále volať ... ?  Kedy sa bude myslieť aj na obyčajných ľudí?