Otázka

  • 0

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek

Zavolajte si z čísel kde sa to prejavuje na bezplatnú linku 0800 123 777 nech Vám to preveria.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý večer, nepáči sa mi prihadzovanie súm do fa suma 18,99 eu a upomienka 4.99, dala somnsi poziadavku na podunutie terminu fakturacie, vzdy zaplatim, ak aj vypojite sluzby,su uhradene ale mobil bol nefunkčný co mi pripada nefer a podla CSP mam pravo na odskodnenie a nie pokutovanie, vy získate eu a ja vypojeny mobil a este platim. Ziadam o vystavenie dobropisu na sumu 4.99 eu a 18,99 eu. S pozdravom

tu to nevyriešiš, to treba kontaktovať zákaznícku linku, 

Ale ak som správne pochopil, hovoríš tu o paušále. 

A to že si mala pokazený mobil ti nijako nebráni vytiahnúť simkartu a vložiť ju do iného mobilu, kde služby za ktoré telekomu platíš a ktoré ti telekom dodal. 

Preto naozaj pochybujem, že dostaneš vystavený dobropis, na základe toho čo si uviedla, lebo to vyzerá, že to bola čisto tvoja chyba a nie chyba telekomu. 

za čo si dostala pokutu nespomínaš, to tak možno jedine, ale za ten paušál čo to zrejme je, ak je to tak ako si myslím, na základe, toho čo si uviedla, to sa snažiť ani nemusíš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas

    • Od pocitac789
      dobry den chcem sa opytamked si prinesiem čislo k vam do telekomu vy davate zariadene takoj k pausalu?? alebo treba čakat
    • Od kopecek641
      Čo znamena,keď mi vypisuje,že nastala neočakavana chyba 0000-0006 v aplikacii Telekom pri zobrazeni o spotrebe paušalu?
    • Od Viera5
      Dobrý den, rada by som sa informovala ako postupovať pri prenose čísla. Uz vyše 2 mesiacov čakám kým mi telekom prenesie cislo z Orange. Pracovníci v Telekome maju neustále vyhovorky, prečo sa to práve teraz nedá a ze mame prísť zajtra, zajtra, zajtra...len by som sa rada spýtala na koho sa obrátiť, aby sa s tým konecne niečo urobilo. Dakujem za odpoved