Dobití paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, nedaří se mi dobití paušálu ani přes aplikaci Telekomu ani přes internet. Stalo se mi to už podruhé, přitom jsem dnes PK k jinému nákupu použila a transakce proběhla bez problémů.  Můžete mi sdělit, prosím, v čem je příčina?Děkuji Jakubíková

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
       
      Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
      ·        pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
      ·        pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
       
      Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
       
      Oslávte Valentína s dátami zadarmo  
       
      veľa lásky a milej komunikácie želá 
      Lucka 
       
    • Od erika.kucerova111
      pri pokuse o dobitie kreditu na Easy 0911662716 mi systém píše, že  Telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. číslo som overovala, Je registrované v Telekome. ako ďalej?
    • Od jondras
      Chyba mi prehlad spotrieb hlasove aj datove oddelene nielen za aktualny den, ale aj s historiou aspon jeden tyzden. 
       
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.