Dobití paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, nedaří se mi dobití paušálu ani přes aplikaci Telekomu ani přes internet. Stalo se mi to už podruhé, přitom jsem dnes PK k jinému nákupu použila a transakce proběhla bez problémů.  Můžete mi sdělit, prosím, v čem je příčina?Děkuji Jakubíková

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od andrasherczeg127
      Dobrý , objednal som novy telefon , s pausalu ANO L , mal som tam zadarmo internet ,, plus zadarmo EASY pecka sim kartu,,ked ja ne potrebujem easy kartu ,,mozem este zmenit niekde objednavku ? 
    • Od bagzi1
      Zaujima ma či mam aktivovany Easy Roaming na mojej easy karte čislo +421910398425. Prosim Vas pošlite mi odpoved SMS-om na to čislo. Dakujem
    • Od Sonika10
      Ako sa da zmenit nastavenie aby som mohla z paušalu dobit kredit blizkemu...dakujem
    • Od Lakynko911
      Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 
      Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 
      Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem 
    • Od joozinoo
      Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie