router

Otázka

  • 0

Chcel by som sa opýtať pánov výpalníkov z T COMu na akom základe vyrubujú pokutu za neodovzdaný router pri ukončení zmluvy.Mne totiž tá banda T comacka vyrúbila pokutu za 10 ročný router pokutu 60€.Podotýkam že ten router som používal tak maximálne rok a potom som si musel kúpiť nový pretože ten od nich bol na dve veci......

Moja chyba že som ho niekde založil alebo vyhodil ale toto sa nedá inak nazvať ako špinavosť.Ruky preč od T com ruším aj poslednú vec čo som mal od nich a utekám čo najďalej od nich.Už nikdy viac.

Ps: Ak sa to dostane do uší kompetentných tak iba toľko: Zadrhnite sa s tými 60€.

Krásny deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

zariadenia od nich su vzdy v najme takze za nevratene alebo umyselne poskodene zariadenie je vzdy pokuta teda tych 60 eur je normalna vec, chod do telekom centr a skus sa dohodnut ale inak suhlasim ze tie ich zariadenia su na dve veci

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je fajn, že ten router je v prenájme ale za 10 ročné zariadenie je nezmysel pýtať plnú sumu. Aj tak by ten router putoval do Číny alebo Afriky na  "ekologické" zhodnotenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem