Origin

Otázka

  • 1

Zdravím.

Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com

Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá.

Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin.

Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa  opakuje.

Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365

Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 3

Ešte raz to sem pridám aby všetci videli riešenie:

Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6...

Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať.

Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť.

Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaký problém, nefunguje Origin stránka a ani Origin aplikácia. Pripojenie ADSL/ VDSL- Okres Brezno,  Kamarát s ADSL/ VDSL  okres Banská Bystrica (Selce) úplne ten istý problém.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

rovnaky problem, nejde ani aplikacia ani web, VDSL okres BB, sme 2ja.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ten isty problem okres BB 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Domnieval som sa že je to problém len niektorých lokálnych uzlov, vyzerá že problém je na celom území. Fakt že niekomu to ide bez problémov a ďalším majú problém s načítaním, u iných operátorov som žiadny problém nezaznamenal.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Trenčín, tiež mi nejde prihlsiť

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

DNS 195.146.132.58/195.146.128.62

Mne to na nich nejde, no známemu áno, ešte k tomu na ZTE routry sa DNS meniť nedajú.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiez mam ZTE, ked zmenim vo windowse, stale nejde nacitat ani web ani client

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem či to niekomu pomôže, no takto to mám na ZTE ja a Origin funguje.

Screenshot_2020-02-15 ZXV10 H201L.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

 

Neviem či to niekomu pomôže, no takto to mám na ZTE ja a Origin funguje. 
Internetová DNS adresa  195.146.132.58/195.146.128.62/0.0.0.0

Internetová DNS adresa

 

Internetová DNS adresa  
Editoval/-a lukino691
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mám adb vv3212 kde sa dns urcite menit neda kedze milý telekom to vraj pre pohodlie zakaznikov zablokoval, tak mam adb v bridge momentalne mam za nim tp-link wr840n ako gateway router,vie niekto help kde to zmenim ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaký problém, okress BB.. dúfam, že sa to opraví, fakt tu nemienim maturovať zo zmenou DNS a podobne

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

lukino 691napísal:

Internetová DNS adresa  195.146.132.58/195.146.128.62/0.0.0.0  ,a podľa všetkého mu origin funguje.

Ja mám: 195.146.132.58/195.146.128.62 čiže identické, a origin mi funguje. Môj známi má rovnaký problém, má ZTE router a nastavené identické DNS, ale má ich "šedé" inak povedané nedovolí mu ich ten ZTE router prepísať. Samozrejme mu Origin NEfunguje, ani stránka ani appka. Desí ma, že máme úplne rovnaké nastavenie DNS a jemu to nejde a mne to ide. Čo ale nemáme rovnaké je router, ja mám TP-Link WD-9970B, začínam uvažovať nad tým, či to nieje problém na strane hardware/firmware routra.

*bokom

*Tplink mám preto, lebo pôvodný ZTE vyhorel a Telekom nakoľko sme ho mali odkúpený by dodal druhý až o mesiac... neviem ako to je teraz, spomínaný incident sa odohral v 2017, ale neľutujem že som ten tplink kúpil v prvom Datarde ktorý bol po ceste, po tom čo ma na predajni poslali do faka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6...

Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať.

Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť.

Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od HARABYN
      Zdravím, dneska teda 8.4.2020 mi padol dowload a upload pod agregát, čo sa stalo ak sa smiem spýtať? normálne mi fungoval približne do 16:00 a odvtedy je rýchlosť a upload 0.30 mbps , čo je dosť málo, zvyčajne máme doma okolo 40-50 
    • Od AdamZ91
      Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.
      Za odpoved vopred ďakujem
      Adam Zetek
    • Od palculienka19
      Dobrý večer chcem sa spýtať ako máme predĺžiť viazanost magiotelevízia a internet 
    • Od chupsona
      Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC.
      Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka