Origin

Otázka

  • 1

Zdravím.

Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com

Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá.

Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin.

Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa  opakuje.

Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365

Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 3

Ešte raz to sem pridám aby všetci videli riešenie:

Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6...

Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať.

Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť.

Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaký problém, nefunguje Origin stránka a ani Origin aplikácia. Pripojenie ADSL/ VDSL- Okres Brezno,  Kamarát s ADSL/ VDSL  okres Banská Bystrica (Selce) úplne ten istý problém.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

rovnaky problem, nejde ani aplikacia ani web, VDSL okres BB, sme 2ja.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ten isty problem okres BB 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Domnieval som sa že je to problém len niektorých lokálnych uzlov, vyzerá že problém je na celom území. Fakt že niekomu to ide bez problémov a ďalším majú problém s načítaním, u iných operátorov som žiadny problém nezaznamenal.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Trenčín, tiež mi nejde prihlsiť

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

DNS 195.146.132.58/195.146.128.62

Mne to na nich nejde, no známemu áno, ešte k tomu na ZTE routry sa DNS meniť nedajú.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiez mam ZTE, ked zmenim vo windowse, stale nejde nacitat ani web ani client

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem či to niekomu pomôže, no takto to mám na ZTE ja a Origin funguje.

Screenshot_2020-02-15 ZXV10 H201L.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

 

Neviem či to niekomu pomôže, no takto to mám na ZTE ja a Origin funguje. 
Internetová DNS adresa  195.146.132.58/195.146.128.62/0.0.0.0

Internetová DNS adresa

 

Internetová DNS adresa  
Editoval/-a lukino691
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mám adb vv3212 kde sa dns urcite menit neda kedze milý telekom to vraj pre pohodlie zakaznikov zablokoval, tak mam adb v bridge momentalne mam za nim tp-link wr840n ako gateway router,vie niekto help kde to zmenim ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaký problém, okress BB.. dúfam, že sa to opraví, fakt tu nemienim maturovať zo zmenou DNS a podobne

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

lukino 691napísal:

Internetová DNS adresa  195.146.132.58/195.146.128.62/0.0.0.0  ,a podľa všetkého mu origin funguje.

Ja mám: 195.146.132.58/195.146.128.62 čiže identické, a origin mi funguje. Môj známi má rovnaký problém, má ZTE router a nastavené identické DNS, ale má ich "šedé" inak povedané nedovolí mu ich ten ZTE router prepísať. Samozrejme mu Origin NEfunguje, ani stránka ani appka. Desí ma, že máme úplne rovnaké nastavenie DNS a jemu to nejde a mne to ide. Čo ale nemáme rovnaké je router, ja mám TP-Link WD-9970B, začínam uvažovať nad tým, či to nieje problém na strane hardware/firmware routra.

*bokom

*Tplink mám preto, lebo pôvodný ZTE vyhorel a Telekom nakoľko sme ho mali odkúpený by dodal druhý až o mesiac... neviem ako to je teraz, spomínaný incident sa odohral v 2017, ale neľutujem že som ten tplink kúpil v prvom Datarde ktorý bol po ceste, po tom čo ma na predajni poslali do faka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6...

Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať.

Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť.

Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od cr4fty
      Dobry den,
      chcel by som sa opytat ci je hlaseny vypadok v okoli Kostany nad Turcom, dakujem za odpoved.
    • Od Maros1710
      Zdravim,
      Dostal som ponuku na internet 50/5 mb/s, taku ponuku na webe som vobec nenasiel. 
      Chcel by som sa spytat, ci niekto nemate skusenosti s danym balikom, je to stabilne? Nevypadava to? Jedna sa o neobmedzeny prenos dat plnou rychlostou? 
      Konkretne lokalita vychod slovenska, dedinka Kuková.
    • Od antonko123
      Ministerstvo pre investície a regionálny rozvoj chce dotiahnuť optické vlákno do každej slovenskej domácnosti
      https://zive.aktuality.sk/clanok/148037/plany-statu-s-pevnym-internetom-zameranie-na-optiku-a-nutne-investicie-v-stovkach-milionov-eur/
      https://slovensko.hnonline.sk/2190471-smele-plany-remisova-chce-ultrarychly-internet-v-kazdom-dome
      Čo na to Slovak Telekom?  Je to reálne?   Je to veľmi ambiciózny plán,  vieme ako dopadla dialnica do Košíc 2010 alebo projekt dvoch digitálnych lídrov  s 30 mbps rychlostou pre vsetky domacnosti do roku 2020.  Najväčší zádrhel vidím v stavebnej legislatíve,  stavba optiky často trvá aj 3 roky od oznámenia úmyslu vybudovať optiku v konkrétnej lokalite. K urýchleniu môže pomôcť už platná vyhláška ktorá umožňuje rekonštrukciu existujúcich stlpovych vedení,  čo sa môže využiť najmä v malých obciach.
    • Od janyxx
      Predpokladam, ze o niekolko dni budem mat opticky internet (zatial bezim na VDSL2 s vlastnym modemom zyxel). Na VDSL2 mam nastaveny modem zyxel v bridge mode a pppoe vytacam na vlastnom routry. Chcem sa opytat ake zariadenia dodava telekom. Optiku ukoncuje v mediakonvertore (resp. optickom konvertore ....) a metalikou ide k routeru ?
      Alebo opticky signal konvertuju na elektricky v nejakom hibridnom zariadeni v ktorom je zabudovany aj router ?
      Ja potrebujem na zariadeni telekomu spravit bridge mod, cize pppoe buem vytacat vo svojom routery
      Idealne by bolo ak by optiku telekom mohol dodat az do mojho zariadenia cez SFP, ale to asi nehrozi
    • Od lubos.krajcik
      Ahojte, chcel by som sa podeliť so skúsenosťami s optickým Magio Intenetom XL u nás doma. Dodaný router Sagemcom 5655 AC má byť výkonnejší, s lepším pokrytím než iné routre atď. Naša skúsenosť je však iná. Pred TELEKOMom sme mali lokálneho dodávateľa internetu vzduchom - jeho obyčajný TP Link router s dvoma anténkami šľapal ako hodinky a vytvoril nám pokrytie v celom dome - na poschodí i na prízemí.  Router od TELEKOMu nedokáže vyliezť "hore schodmi" a poschodie domu je prakticky nevykryté.  VIETE MI S TÝM NEJAKO PORADIŤ?
      Druhá vec je načítavanie stránok - cez SPEEDTEST odmeriam rýchlosť vedľa routra - slušných 253 download cez iPhone. Idem však cez Safari / Chrome na nejakú stránku stránku a jej načítavanie je akési zdĺhavé. Keď som si prepol 4G sieť, či starého poskytovateľa netu (rýchlosť 40/4), stránka naskakuje úplne bleskovo. To isté i cez notebook.
      Som z toho celkom na nervy. Nejaké nápady? Ďakujem veľmi pekne za rady.
    • Od Lucka
      Ahojte,
      len nedávno sme predstavili našu ponuku nových paušálov a nezaostávame ani pri fixnom internete pre našich biznis zákazníkov. Odteraz máme v Telekome pre firmy a podnikateľov k dispozícii nové programy pevného internetu Biznis NET, ktoré ponúkajú komfort prémiovej služby už v základnej cene. Čo všetko podnikateľom prinášajú?
      Pomoc po ruke
      Každý biznis zákazník s novým programom Biznis NET získava od nás  osobného agenta T-Mastra, ktorý sa postará o všetky jeho produkty
      a poskytne odborné poradenstvo a konzultácie.
       
       
      TOP Wi-Fi router
      K novým programom Biznis NET získavajú biznis zákazníci kvalitný prémiový Wi-Fi router. Jedným z nich je model ADB SV4251, má lepšie pokrytie Wi-Fi signálom a umožňuje aj prístup k pokročilým nastaveniam.
       
       
      Bezpečnosť o krok vpred
      Súčasťou služby Biznis NET je aj integrovaná cloud bezpečnostná služba OnNet Security, ktorá chráni firemné dáta pred potenciálnymi kyber hrozbami ako phising, malware a mnohé ďalšie skôr, ako zasiahnu koncový bod, teda napríklad mobil či laptop firmy alebo sieť.. Znamená to, že naše najnovšie riešenie zabezpečuje ochranu pred nebezpečnými stránkami tak, že zablokuje webstránku a následne vám vyskočí upozornenie od Telekomu s oznamom, že stránka je zablokovaná. Databáza nebezpečných stránok sa pritom neustále aktualizuje. Nie je potreba žiadnej inštalácie, nastavení ani aktualizácie zo strany zákazníka.
       
       
      Nahrávajte ešte rýchlejšie
      Pri programoch optického biznis internetu zvyšujeme rýchlosti uploadu na dvojnásobok (až do 200 Mbps) a po novom uplatňujeme hodnoty download/upload v pomere 5:1. Pri VDSL pripojení sme pristúpili k navýšeniu rýchlosti uploadu tam, kde to bolo technicky možné až do 10 Mbps.
       
       
      NONSTOP podpora
      V prípade technického problému je tu pre biznis non-stop technická podpora na čísle 0800 123 369. Tá zabezpečí rýchlejšie odstránenie porúch.
      Ak nastane výpadok internetu, zákazník môže požiadať o poskytnutie neobmedzených dát na číslo v sieti Slovak Telekom až na 48 hodín, v prípade pretrvávajúcej poruchy aj dlhšie.
       
      Celú biznis ponuku nájdete TU
       
      Ako sa vám pozdáva nová ponuka? 
       
      prajem pekný deň
      @Lucka