Neschopní zamestnanci telekomu

Otázka

  • 0

Nedá mi nepodeliť sa so skúsensťou, ktorú mali dnes s telekomom moji rodičia. Majú magio TV M, zvolené 3 balíky (štýl a fakty, filmový a športový) + si dodatočne platia detský za 2e mesačne či koľko. Nedávno im volal jednobunkovec z telekomu, že im skončila viazanosť a že by im k TV mohli dať magio internet M so zľavou a neplatili by zaň prvých 6 mesiacov. Televízia by ostala tak ako ju majú teraz. Tak rodičia súhlasili. Dnes však zistili, že všetky športové programy sú fuč a nedajú sa pozerať. Na infolinke im iný jednobunkovec povedal, že všetko je tak, ako mali predtým a že majú 3 balíky: štýl a fakty, filmový a detský. Po niekoľko minútovom vysvetľovaní, keď degeš z telekomu splietal, že športový balík mať nemohli, lebo ten sa platí osobitne 5eur to asi konečne pochopil a povedal, že to teda ide opraviť. No zistil, že zmeniť to nemôže, lebo vraj prebieha zmena programu (spájanie služieb a neviem čo). Takže požiadať o zmenu balíkov môžu až keď sa im aktivuje internet. To znamená, že až do aktivácie internetu prišli o športový balík a navyše za ten detský platia 2 eurá. Mňa by strašne zaujímalo, prečo nejaký hlupák nevie nastaviť program televízie tak isto ako to bolo predtým a prečo, keď to predtým šlo takto pokaziť a zmeniť balíky na iné, tak teraz sa musí čakať, aby sa to dalo späť. Príde mi, že v telekome idú hneď urobiť len veci, ktoré sú proti zákazníkovi.

Telekom očividne zamestnáva ľudí z pomocnej školy, ktorí nie sú schopní v ich informačnom systéme nastaviť základné veci. A neandrtálci na infolinke vás ešte idú presviedčať a klamať vám do telefónu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no neviem ti povedať čo sa tan dorobilo, ale za to obdobie ktoré platili navyše ten detský balík aj keď im miesto toho odpojili špotrtový, ja osobne by som to reklamoval a požadoval alikvótnu čiastku z toho športového balíka. 

 

( mali : štýl, film, šport + detský (2e)  no po zmene im to zmenili na stýl, filmový, detský a aby mali to isté, museli by si priplatiť  5e za šport, ktorý mali v základnej cene.)

preto by som ja žiadal v reklamácií poplatok sa samostatný šport za odbdobie za ktoré mi ho odpojili. byť nimi. nie tie 2e za detský, pretože ten mám, ale ten drahší, ktorý mi odpojili. 

 

a to máš tak, mne prenášali číslo miesto klasiky 4roch dní, 29 dní.  oficiálne stanovisko, prečo to nešlo? technická závada, ktorú vôbec nevedia identifikovať. posledných 17 dní som tu už urgoval denne, prečo to popri urgovaní trvalo ďalších 17 dní miesto 4roch.... ani srnky netušia... a už vôbec nie, prečo som musel podpisovať dokumenty na prenos toho čísla druhý krát po urgencií, aj keď sa tá žiadosť podpísaná prvý krát vôbec nevykonala.... a aj napriek tomu som ju musel duplikovať....  ale aspoň som nemusel za to obdobie 29 dní nič platiť. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar