VYPLATENIE FAKTúRY

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vedeli by ste mi nejako zistiť, či nebola vyplatená tá istá faktúra dva krát??? Jedná sa o faktúru, ktorá chodí na č. 0905465134

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na bezplatnú linku 12 313 a tam ti to preveria, alebo môžeš napísať mailom na pohladavky@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tu si na fóre kde drvivá väčšina je priamo klientov Telekomu.

Ja osobne by som skôr zašiel do banky alebo na internet banking a tam hľadal mesdzi výpismi, či mi tie peniaze odišli 2x. pokiaľ by som tam našiel, že áno, tak potom by som to riešil cez zákaznícku linku, alebo online chat, lebo tu na tpto kontrétnu otázku ti tu zamestnanci nemajú čo odpísať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021