Magenta 1

Otázka

  • 0

Aktuálne mám Áno L s 10GB dátami . Vstúpil som do skupiny Magenta 1. Ako to bude z dátami? Viem,že budem mať 15GB dát,ako člen  Magenty 1. Ak napríklad miniem 8GB dát a zostane mi 2GB dát. Tie budem mať do nasledujúceho mesiaca. Takže získam 15GB dát ( spolu s Magentou 1) + 2GB dát,ktoré mi zostali s minulého fakturačného mesiaca? Takže budem mať 15GB + 2GB = 17GB dát? Prvé budem čerpať dáta z Magenty 5GB,a tak mojich prenesených dát 2GB a následne 10GB dát s aktuálneho mesiaca. Je to tak? Neviem nikdy som nebol v Magente 1.Tak to neviem,ako to funguje v praxi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Data z magenty sa stavaju plnohodnotnymi pausalnymi datami, teda neminuty zvysok z 15 GB sa prenasa do dalsieho mesiaca. Treba vsak mysliet na to, ze aj preniest sa da po nakumulovani max 15 GB, teda na zaciatku mesiaca nikdy nebudete mat, aj po preneseni maxima, viac ako 30 GB. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiskaJarko
      Ako si tu pozriem podrobný výpis 
    • Od chumak.anton
      Dobrý deň prajem. Volám sa Anton Čumak, využívam Vaše služby pod tel.číslom 0911 *** 094 a som členom v skupine Magenta s nazvom "Skupina-910***141”.
      Vo februári mi vypršala 2 ročná viazanosť. Vedeli by ste mi poskytnúť kontakt na osobu, ktorá spravuje našu skupinu a s ktorou by som mohol prejednať podmienky spolupráce na ďalšie obdobie?   Ďakujem
    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.