Magenta 1

Otázka

  • 0

Aktuálne mám Áno L s 10GB dátami . Vstúpil som do skupiny Magenta 1. Ako to bude z dátami? Viem,že budem mať 15GB dát,ako člen  Magenty 1. Ak napríklad miniem 8GB dát a zostane mi 2GB dát. Tie budem mať do nasledujúceho mesiaca. Takže získam 15GB dát ( spolu s Magentou 1) + 2GB dát,ktoré mi zostali s minulého fakturačného mesiaca? Takže budem mať 15GB + 2GB = 17GB dát? Prvé budem čerpať dáta z Magenty 5GB,a tak mojich prenesených dát 2GB a následne 10GB dát s aktuálneho mesiaca. Je to tak? Neviem nikdy som nebol v Magente 1.Tak to neviem,ako to funguje v praxi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Data z magenty sa stavaju plnohodnotnymi pausalnymi datami, teda neminuty zvysok z 15 GB sa prenasa do dalsieho mesiaca. Treba vsak mysliet na to, ze aj preniest sa da po nakumulovani max 15 GB, teda na zaciatku mesiaca nikdy nebudete mat, aj po preneseni maxima, viac ako 30 GB. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od Robbie789
      Dobry den, chcem sa spytat, konci mi na jednom z telefonnych cisel pausal Ano S, chcel by som prejst na program Bez zavazkov.
      Je mozne si k tomuto programu doobjednat 100 volnych minut do vsetkych sieti za 3 eura mesacne? Ake su podmienky? 
    • Od PeterFranko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
    • Od Kataryna
      Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?
    • Od mbachleda95
      Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
      Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
      Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.