Simkarta prepis čísla bez jeho vedomia

Otázka

  • 0

Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 

Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 

Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

keď si ty nebol majiteľom čísla, a ani nevieš kto majiteľom čísla bol......

naozaj netuším čo vlastne chceš riešiť..... 

 

pretože to vyzerá, akoby si chcel napadnúť niekoho cudzieho, za to, že si upravil paušál... 

vôbec ti nerozumiem... 

 

a už vôbec nechápem tomu spojeniu.....  tomu ako ty vieš, že niekto cudzí si zlepšil paušál a už vôbec nie, prečo to teba trápi a dupľovane nie, prečo to chceš napadnúť. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 

Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 

Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem 

Nech si to rieši ten, koho číslo bolo prepísané. Ty podľa textu si ani nebol nikdy majiteľom toho čísla, čo je pochopiteľné, že nemáš ani nárok vedieť, kto bol jeho pôvodným vlastníkom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidim to tak ze pouzival easy kartu nejasne registrovanu co exspirovala nenabijanim kreditu. 

Prechod takeho cisla napadnutelny nieje, expirovane easy cislo ide po par mesiacoch do recyklacie. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak mal krediť, tak áno od posledného nabitia, myslím, že telekom to má 12 mesiacov, je číslo tvoje na využívanie, ak nenaboješ znova  v tomto období, tak ho po vypršaní času odpoja. 

po cca 6 ďalších mesiacoch, kedy je číslo v "karanténe" kedy sa nedá využívať pre nikoho je stále rezervované pre pôvodného majiteľa. pokiaľ  sa o číslo neprihlási a nezačne ho využívať, pripadá znova medzi voľné čísla, ktoré si môže vybrať hocikto, kto sa zoberie novú mobilnú službu. ( s tel číslom ) . 

Takže ak je to tak, ako to opísal @Marcel, tak to pekne dlhé obdobie si o tom čísle ani nevedel. to už nenapadneš, na to si mal čas toho pol roka od odpojenia daného čísla. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na Slovensku to takto funguje aj u iných operátorov.

Známy sa vrátil do Anglicka po 2 rokoch a fungovala mu karta aj kredit mu ostal.

Iný kraj ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak aj lakinkovi by ostal, keby si ho nabil. 

princíp je rovnaký mení sa len dlžka "aktívnosti" simkarty, najdlhšie to má 4ka, kde je "aktívna" životnosť simky 16 mesiacov. 

ak by simku lakinko dobil čo 360 dní o to absolútne minimum čo sa dá, číslo by bolo stále jeho..... 

ak chápeme správne jeho problém, čo ale nevieme, keďže sa tu už neobjavil. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
       
      Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
      ·        pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
      ·        pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
       
      Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
       
      Oslávte Valentína s dátami zadarmo  
       
      veľa lásky a milej komunikácie želá 
      Lucka 
       
    • Od erika.kucerova111
      pri pokuse o dobitie kreditu na Easy 0911662716 mi systém píše, že  Telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. číslo som overovala, Je registrované v Telekome. ako ďalej?
    • Od jondras
      Chyba mi prehlad spotrieb hlasove aj datove oddelene nielen za aktualny den, ale aj s historiou aspon jeden tyzden. 
       
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.