ÁNO S

Otázka

  • 0

Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

13.2.2020  na pobočke v Arene TRNAVA Manželke zamietli prejsť na  paušál S  . Vraj ho neponúkajú, dala preto výpoveď na 3 paušály.

Takto ste prišli o 3 zákazníkov ,inak by sme zostali u Telekomu

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čistý chaos, ktorý sa zbytočne vnáša do portfólia produktov. Za toto palec dole.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

čo sa týka telekomu, tak zo svojich skúseností z pred pár rokov mám za to, že telekomu ide len o väčších klientov.  najlepšie firemných. z jednej firmy môže vyžmýkať toľko čo z jedného vchodu, či bytovky.... 

preto som toho názoru, že pokiaľ chceš aby si ťa v telekome vážili, musíš sa priradiť ku tým väčším zákazníkom, pretože áno, telekom vo vašom prípade stratil 3ch 10 eurových zákazníkov, ale jeho to netrápi, pretože to vykryje jedným za podobnú ak nie vyššiu sumu. 

Toto je zmýšľanie vedenia a marketingového oddelenia národného operátora. 

 

nehovoriac o tom, že aj keĎ to možno chceli spraviť tak ako tvrdili v tom článku, spravili presný opak ,  odpojili týchto zákazníkov, nezaškolili personál a prestali ho ponúkať aj na pobočkách nie len online. proste doslova tú slúžbu odstránili. 

A teraz ťažko povedač, či to nebol ich skutočný zámer,  keďže tie paušály už funkčné porušili. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
       
    • Od pool66
      Dobrý den, 
      ako zistím na telefóne dokedy mám viazanosť
    • Od petobe
      Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.