ÁNO S

Otázka

  • 0

Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

13.2.2020  na pobočke v Arene TRNAVA Manželke zamietli prejsť na  paušál S  . Vraj ho neponúkajú, dala preto výpoveď na 3 paušály.

Takto ste prišli o 3 zákazníkov ,inak by sme zostali u Telekomu

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čistý chaos, ktorý sa zbytočne vnáša do portfólia produktov. Za toto palec dole.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

čo sa týka telekomu, tak zo svojich skúseností z pred pár rokov mám za to, že telekomu ide len o väčších klientov.  najlepšie firemných. z jednej firmy môže vyžmýkať toľko čo z jedného vchodu, či bytovky.... 

preto som toho názoru, že pokiaľ chceš aby si ťa v telekome vážili, musíš sa priradiť ku tým väčším zákazníkom, pretože áno, telekom vo vašom prípade stratil 3ch 10 eurových zákazníkov, ale jeho to netrápi, pretože to vykryje jedným za podobnú ak nie vyššiu sumu. 

Toto je zmýšľanie vedenia a marketingového oddelenia národného operátora. 

 

nehovoriac o tom, že aj keĎ to možno chceli spraviť tak ako tvrdili v tom článku, spravili presný opak ,  odpojili týchto zákazníkov, nezaškolili personál a prestali ho ponúkať aj na pobočkách nie len online. proste doslova tú slúžbu odstránili. 

A teraz ťažko povedač, či to nebol ich skutočný zámer,  keďže tie paušály už funkčné porušili. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od Robbie789
      Dobry den, chcem sa spytat, konci mi na jednom z telefonnych cisel pausal Ano S, chcel by som prejst na program Bez zavazkov.
      Je mozne si k tomuto programu doobjednat 100 volnych minut do vsetkych sieti za 3 eura mesacne? Ake su podmienky? 
    • Od PeterFranko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
    • Od Juraj0506
      Aktuálne mám Áno L s 10GB dátami . Vstúpil som do skupiny Magenta 1. Ako to bude z dátami? Viem,že budem mať 15GB dát,ako člen  Magenty 1. Ak napríklad miniem 8GB dát a zostane mi 2GB dát. Tie budem mať do nasledujúceho mesiaca. Takže získam 15GB dát ( spolu s Magentou 1) + 2GB dát,ktoré mi zostali s minulého fakturačného mesiaca? Takže budem mať 15GB + 2GB = 17GB dát? Prvé budem čerpať dáta z Magenty 5GB,a tak mojich prenesených dát 2GB a následne 10GB dát s aktuálneho mesiaca. Je to tak? Neviem nikdy som nebol v Magente 1.Tak to neviem,ako to funguje v praxi.
    • Od mbachleda95
      Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
      Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
      Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.