reklamacia

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den,

isiel som reklamovat do Vase centrum v Avione a mi povedali ze mal som dostat mail ako potvrdenie reklamaciu preto nic som nepodpisal a nic nemam. Ako dlho treba cakat? Mne povedali ze mal som mat vsetko vybavene do piatku vratane aj vratenie kredit ale ked ani mail som nedostal, dokedy mam cakat? A sme si isty ze reklamacia je dodana, ked nemam ziadne potvrdenie ?

 

Editoval/-a italservis

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od andrasherczeg127
      Dobrý , objednal som novy telefon , s pausalu ANO L , mal som tam zadarmo internet ,, plus zadarmo EASY pecka sim kartu,,ked ja ne potrebujem easy kartu ,,mozem este zmenit niekde objednavku ? 
    • Od bagzi1
      Zaujima ma či mam aktivovany Easy Roaming na mojej easy karte čislo +421910398425. Prosim Vas pošlite mi odpoved SMS-om na to čislo. Dakujem
    • Od marie.jakubikova
      Dobrý den,
      chtěla bych se zeptat, nedaří se mi dobití paušálu ani přes aplikaci Telekomu ani přes internet. Stalo se mi to už podruhé, přitom jsem dnes PK k jinému nákupu použila a transakce proběhla bez problémů.  Můžete mi sdělit, prosím, v čem je příčina?Děkuji Jakubíková
       
    • Od Sonika10
      Ako sa da zmenit nastavenie aby som mohla z paušalu dobit kredit blizkemu...dakujem
    • Od Lakynko911
      Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 
      Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 
      Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem