Otázka

• 0

Dobrý deň

Mám Magio Internet Vdsl - XL číslo adresáta 1194712101. Asi pred 3-4 týždňami som mal poruchu-výpadok internetu. Potom mi to na diaľku bolo opravené, ale od opravy mám stále nižšiu rýchlosť max do 55 Mbps. Dnes 12.2.2020 mi technik oznámil, že ani vyššiu rýchlosť nebudem mať iba maximálne do 60 Mbps. Keď by som prešiel na nižší program, akú maximálnu rýchlosť internetu by som mal?

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

• 0

Ahoj,

Ak prejdes z XL na L. Tak budes mat rychlost 40/4 Mbps.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

no pokiaľ by som si platil 120 a aj na servisnej linke by mi povedali, že viac ako polku z toho mať nebudem, žiadal by som technika na miesto a vrátiť peniaze povedzme v alikvótnej čiastke k rýchlosti. 

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

120 mbit na VDSL  nie je.. pokial si mal XL tak tam je rozptyl rychlosti od 50 do 90 mbit.. ked si dosahoval rychosti medzi tym tak to bolo OK..to je uz na tebe ci sa ti oplati priplacat za XL aj ked nedosahujes full speed

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.

Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

• Od lukkoska
      Zdravím,

Vie mi niekto povedať, prečo Telekom obmedzil Netflix v Samsung Smart TV?
    • Od LTibor01
      Dobŕy deň chceľ by som sa spýtať ako viem otvoriť port na SpeedPort Entri I2 router ? 
    • Od sa.ki
      Zdravím, po zriadení magio internetu mi prišla sms s menom a heslom lenže neviem kam sa mam s týmito údajmi prihlásiť. Meno končí @dslbasic. Nejaké rady? 
      Vopred ďakujem za odpoveď. 
    • Od AdamFu
      Dobrý deň,