Otázka

• 0

Dobrý deň

Mám Magio Internet Vdsl - XL číslo adresáta 1194712101. Asi pred 3-4 týždňami som mal poruchu-výpadok internetu. Potom mi to na diaľku bolo opravené, ale od opravy mám stále nižšiu rýchlosť max do 55 Mbps. Dnes 12.2.2020 mi technik oznámil, že ani vyššiu rýchlosť nebudem mať iba maximálne do 60 Mbps. Keď by som prešiel na nižší program, akú maximálnu rýchlosť internetu by som mal?

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

• 0

Ahoj,

Ak prejdes z XL na L. Tak budes mat rychlost 40/4 Mbps.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

no pokiaľ by som si platil 120 a aj na servisnej linke by mi povedali, že viac ako polku z toho mať nebudem, žiadal by som technika na miesto a vrátiť peniaze povedzme v alikvótnej čiastke k rýchlosti. 

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

120 mbit na VDSL  nie je.. pokial si mal XL tak tam je rozptyl rychlosti od 50 do 90 mbit.. ked si dosahoval rychosti medzi tym tak to bolo OK..to je uz na tebe ci sa ti oplati priplacat za XL aj ked nedosahujes full speed

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.

Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

• Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.