Reklamácia faktúry a služba Napíšte nám

Otázka

  • 0

Dostal som od Telekomu faktúru, na ktorej mi faktúruje Telekom službu, ktorú som si neobjednal. Keď chcem túto faktúru reklamovať, pokúšal som sa napísať im cez službu/odkaz "Napíšte nám"... No, môžem klikať, koľko chcem, do žiadnej odkazovej či mailovej služby ma to neprepne.

Keď sa pozerám na rady Telekomu, ako faktúru či služby reklamovať, ponúka mi 2 možnosti - listom na bratislavskú adresu alebo osobne na niektorej pobočke. 

To sa mi zdá v dobe, keď si cez internet otvorím v tzv. západných krajinách účet v banke - najmä u telekomunikačnej firmy, ako dosť veľká nevýhoda.

S pozdravom

mitopy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podnet si môžete napísať aj mailom na adresu office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Podnet si môžete napísať aj mailom na adresu office@telekom.sk

Čo ale vôbec nikde telekom neuvádza a to je to, na čo @mitopy poukazuje. spoločne ako s ostatnými kontaktmi. 

ak chceš telekomu napísať, aby si mal aj ty nejaký doklad, nie len aby mali oni nahrávku, ktorej ti nepošlú kópiu, nepošlú ti prepis, ty nemáš v rukách nič. 

To je vec čo sa napríklad ani mne vonkoncom nepáči a to je to, na čo mitopy poukazoval ak som to správne pochopil. 

maximálne čo ti telekom dovolí, je napísať im na online chat, ktorý ale funguje v obmedzených hodinách, takže to len tak na polovicu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar