Reklamácia faktúry a služba Napíšte nám

Otázka

  • 0

Dostal som od Telekomu faktúru, na ktorej mi faktúruje Telekom službu, ktorú som si neobjednal. Keď chcem túto faktúru reklamovať, pokúšal som sa napísať im cez službu/odkaz "Napíšte nám"... No, môžem klikať, koľko chcem, do žiadnej odkazovej či mailovej služby ma to neprepne.

Keď sa pozerám na rady Telekomu, ako faktúru či služby reklamovať, ponúka mi 2 možnosti - listom na bratislavskú adresu alebo osobne na niektorej pobočke. 

To sa mi zdá v dobe, keď si cez internet otvorím v tzv. západných krajinách účet v banke - najmä u telekomunikačnej firmy, ako dosť veľká nevýhoda.

S pozdravom

mitopy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podnet si môžete napísať aj mailom na adresu office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Podnet si môžete napísať aj mailom na adresu office@telekom.sk

Čo ale vôbec nikde telekom neuvádza a to je to, na čo @mitopy poukazuje. spoločne ako s ostatnými kontaktmi. 

ak chceš telekomu napísať, aby si mal aj ty nejaký doklad, nie len aby mali oni nahrávku, ktorej ti nepošlú kópiu, nepošlú ti prepis, ty nemáš v rukách nič. 

To je vec čo sa napríklad ani mne vonkoncom nepáči a to je to, na čo mitopy poukazoval ak som to správne pochopil. 

maximálne čo ti telekom dovolí, je napísať im na online chat, ktorý ale funguje v obmedzených hodinách, takže to len tak na polovicu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar