Odpájanie z Wifi

Otázka

  • 0

Dobrý večer

Nedávno sme prešli na váš internet, približne pred 4 dňami nám prišiel router aj so SIM kartou, ide o to že sme ho zapli, všetko beží v poriadku až nato že na mojom notebooku ma odpája, chcem sa spýtať či sa nejedná o pokazený model,  na mobiloch nás neodpája, len na mojom ntb.

ďakujem za rady a tipy ako to opraviť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

požiadal by som o usb modem či by radšej nedali a router vlastný s usb podľa mňa bude chybný router len sa to ťažko dokazuje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Asi skúsiť to na inom NTB nemáš možnosť či? Lebo ak to neodpája na mobiloch je možné, že je problém niekde aj v tom notebooku, pripojiť cez kábel si skúšal?

Prípadne skús zavolať ešte na technickú linku, a prípadne možno ti odporučia reklamovať, možno naozaj je to chybný kus, aj keď nejako tomu neverím, keď na mobile to nevypadáva.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od HARABYN
      Zdravím, dneska teda 8.4.2020 mi padol dowload a upload pod agregát, čo sa stalo ak sa smiem spýtať? normálne mi fungoval približne do 16:00 a odvtedy je rýchlosť a upload 0.30 mbps , čo je dosť málo, zvyčajne máme doma okolo 40-50 
    • Od AdamZ91
      Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.
      Za odpoved vopred ďakujem
      Adam Zetek
    • Od palculienka19
      Dobrý večer chcem sa spýtať ako máme predĺžiť viazanost magiotelevízia a internet 
    • Od chupsona
      Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC.
      Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka