Objednávka

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vytvorili sme si objednávku cez internet pred 2 týždňami a okrem potvrdenia e-mailom sme nedostali žiadnu reakciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456 nech Ti to preveria.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od drobny.mato
      Dobrý deň. Sledujem reklamy o zrýchlovaní internetu...už pár krát sa u nás v baráku spisoval zoznam zájemcov a ich súhlas so zriadením optiky. Vie mi niekto povedať ako to vyzerá s optikou od Telekomu v Novom Meste nad Váhom?
    • Od Darina1
      Dobrý deň, 
      adresa: 11792****01, .
      uzatvorila som so spoločnosťou Telecom zmluvu na vyšší paušál, za čo mi mal byť poskytnutý rýchlejší internet k pevnej linke na čísleako aj v mojom mobile na čísle:
      . Nezaznamenali sme doma žiadne zlepšenie, zrýchlenie, skôr výpadky. Poprosím o výmenu Routera, alebo využiť iné Vaše možnosti, aby sa rýchlosť a spoľahlivosť internetu zvýšila. Ďakujem.  Šnircová
    • Od qazmlp
      Objednal som si zriadenie VDSL Magio internetu, ktorý je dostupný na mojej presnej adrese podľa overovača dostupnosti služieb Telekomu. Následne mi však technik oznámil, že nie je možné u mňa zriadiť internet vzhľadom na to, že nie je voľný slot na stĺpe a viac informácií som nedostal. Neviete či je možné nejakým spôsobom dosiahnuť, aby sa tam počet slotov na stĺpe zvýšil?
    • Od mgomgo
      Dobry den,
      uz nieco cez rok subdodavatelska firma SupTel realizovala pre Telekom v obci Podolie, Castkovce... a dalsich dedinach v okrese Nove Mesto nad Vahom vykopove prace a pokladku optickeho internetu. Na vasej stranke teraz specificky pre obec Podolie, bola dostupnost max. ADSL. Sluzba opticky internet bola spustena, niektori ludia uz maju aj opticky internet, ale vasa stranka o dostupnosti poskytuje nespravne informacie. V obecnom rozhlase dokonca aj vyhlasovali spustenie a pre ludi moznost sa pripojit. Kedy bude tato databaza aktualizovana a dostupnost sluzieb spravne zobrazena na webe? Mapa dostupnosti ukazuje pripojky spravne, ale pre konkretne adresy dostupnost nulova. Vid. obrazok.
      Dakujem za odpoved.

    • Od Kyblik78
      Dobrý deň
      viac ako 3 roky mám router ZTE II ten je však pomalý. Je možné v rámci Telekomu požiadať o rýchlejší model alebo si to mám riešiť vo vlastnej réžii.
    • Od trencancan
      Dobry den,
      mam linku VDSL. Kvoli telefonu mam od Telekomu router ADB vv3212 v bridge mode. Za nim cez ethernetovy kabel pripojeny moj router ASUS DSL-AC52U. Od prepnutia ADB do bridge modu mi zacali nastavat nahodne vypadky PPPoE spojenia na ASUSe. Prejavuje sa to vynulovanim parametrov ako IP, atd... V ASUS logoch vidim:
      2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link down.
      2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: PVC_100 PPPoE down.
      2020-05-17 07:42:22 [Informational] WAN Connection: Fail to connect with some issues.
      2020-05-17 07:42:22 [Informational] stop_nat_rules: apply the redirect_rules!
      2020-05-17 07:42:24 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link up.
      Skusal som uz vselico, reset ASUSu do factory defaults, reset ADB atd. Vymenil som aj ethernet kabel medzi nimi za S/FTP CAT7. Nepomohlo. Ak zapojim ASUS priamo na telefonny kabel (bez ADB) vsetko ide spolahlivo (samozrejme okrem telefonu).  Tak isto ziadne vypadky aj s ADB napr. pocas noci ked Net nepouzivam. Akonahle ho vytazim (spustim napr. Speedtest) po par razoch to ide dolu. Na technickej infolinke v danom case rozpady na sieti nevidia. Vsetky kontrolky na ADB vtedy svietia ako maju.
      Skusal som experimentovat s nastaveniami ASUSu vo WAN a to:
      Internet Detection: PPP Echo
      PPP Echo Interval: 6
      PPP Echo Max Failures: 10
      Ak PPP Echo vypnem, nepomoze. Ak ale zmenim default hodnotu PPP Echo Interval z 6 na 1, tak vyzera ze ano (aspon zatial). Znamena to potom ze ASUS posiela kazdu 1s LCP Echo-request na peer.
      Stretol sa niekto s tymto problemom? Zmena intervalu z 6 na 1 zrejme sposobi vacsi traffic na linke, moze to mat negativne nasledky? Viete mi poradit nieco lepsie? A hlavne preco u mna dochadza nahodne k tym padom linky: Ethernet link down a hlavne pri zatazi? Router nie je novy, mam ho par rokov, pouzivali sme ho do minuleho tyzdna (do prepnutia ADSL -> VDSL) ako ADSL router a fungoval spolahlivo. Je problem v ADB alebo v ASUSe?
      Vdaka.