Objednávka

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vytvorili sme si objednávku cez internet pred 2 týždňami a okrem potvrdenia e-mailom sme nedostali žiadnu reakciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456 nech Ti to preveria.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Filip_1
      Dobrý deň, 
      Našiel som moju ulicu(horná časť Kukučínovej v Trenčíne, v spodnej dokončili optiku už pred mesiacom) v tabuľke plánovanej výstavby optiky, ale plánovaný termín dokončenia výstavby je 30.9. a ešte tam nikto nebol. Nie je to dlhý úsek a môžu to stihnúť ale aj tak sa chcem spýtať kedy asi mám tu optiku čakať (ak to niekto viete).
      Ďakujem
    • Od majcorako
      Zdravím,
      mám na vás trošku netradičnú otázku. Je možné niekde verejne zistiť kadiaľ vedú všetky optické trasy? Myslím tým nejakú mapku, ktorá by znázorňovala zákresom miesta kadiaľ trasy vedú. Pýtam sa z toho dôvodu, že som našiel verejne dostupný dokument, ktorý vydalo mesto Liptovský Mikuláš. Týka sa doliny ktorú mala spájať optická trasa, ale neviem či sa niečo zrealizovalo. Nenašiel som nič čomu by to nasvedčovalo keďže tu optika podľa dostupnosti služieb nie je. Ak sa nerealizovalo tak nejaké vyjadrenie prečo, by bodlo. Prípadne ak by niekto vedel nejaké informácie ohľadom projektu " Realizácia optických sietí LM-1 Liptovský Mikuláš, obce Liptovský Ondrej, Jakubovany, Konská". Samozrejme mohol by som kontaktovať miestny úrad, ktorý to navrhoval, ale najskôr sa spýtam tu či niekto náhodou nemá nejaké informácie. Ak by niekto chcel môžem poslať aj samotné dokumenty.
      Ďakujem za odpovede.
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Po viac ako 20 rokoch meníme značku svojich predplatených kariet: znamená to, že Easy nahrádza Predplatenka. Je predovšetkým zameraná na dáta, čomu je prispôsobená celková ponuka balíčkov. Dátové balíčky majú platnosť jeden, desať alebo 30 dní.
       
      Denné dáta na Predplatenke
      Pri používaní dát sa vám automaticky aktivuje základný denný balíček za 50 centov, ktorý obsahuje 300 MB dát. Ďalej môžete využiť denný 2GB balík za 1,50 € alebo absolútny hit Predplatenky: nekonečný denný balík za 2 € (aktivujete iba v aplikácii Telekom).
      10 dní
      10-dňový balík s objemom 1GB bude stáť 2 €.
      30 dní
      30-dňové balíčky sú odstupňované podľa objemu dát:
       1 GB za 3 €  3 GB za 6 € 5 GB za 8 € Zjednodušené hlasové a SMS služby
      Cena 1 správy je 10 centov do všetkých sietí. Po dosiahnutí hranice 50 centov už máte ďalšie správy do konca dňa zdarma. Minúta volania je za 10 centov do všetkých sietí a po dosiahnutí hranice 50 centov už za ďalšie hovory neplatíte. Novinkou je nekonečný balík volaní na 1 číslo. Platí 30 dní a stojí 2,50 €.
      Úvodné benefity Predplatenky
      Predplatenku kúpite buď ako úplne novú SIM kartu alebo na ňu prejdite z ľubovoľnej Easy karty. Každého čaká aj 30-dňová bezplatná výhoda, vybrať si možno jednu z dvoch možností:
      1GB mesačný balík Nekonečný balík volaní Nekonečné piatky po prvom dobití
      Máme pre vás aj ďalší bezplatný benefit. Po prvom dobití (aspoň vo výške 5 €) získavate Nekonečné piatky, čo znamená, že celé tri mesiace surfujete (v piatky) bez obmedzení.
      Kde sa dá kúpiť a ako sa dá dobiť kredit?
      Nová karta Predplatenka sa dá kúpiť na viacerých miestach Telekomu: prostredníctvom SMS v tvare Predplatenka na 1233, na webe, na pobočke či objednať cez kontaktné centrum. Jej cena je 5 € a zákazník na nej získa 10 € kreditu. Prvá platnosť karty je 90 dní, po prvom dobití 12 mesiacov. Dobiť si ju viete cez Telekom aplikáciu, internet, bankomaty, aj internet banking.
       
      Zájdite si aj na novú stránku našej Predplatenky.

    • Od Soulless
      Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.
      Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.
      Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.
      Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.
      Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.
      Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.
      Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.
      Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.
      Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.
      Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.
    • Od janyxx
      Pamatam sa, ze niekedy davno, ked som chcel otestovat na DSL linke iny modem ako bol realne nasadeny, tak som musel niekolko (mozno 10) minut cakat, kym si autentifikuje nova MAC adresa niekde na radiuse (alebo ....) a az potom sa modem do siete pripojil. Ked som to prvy krat skusal, tak som si myslel, ze mam nieco zle nastavene a modem sa nechce na siet pripojit. Az potom mi niekto povedal, ze ked sa pripajam z inou MAC, tak to trva niekolko minut.
      Inat mam opticky a modem od telekomu mam v bridge mode. Potrebujem teraz testovat novy router a dost casto budem odpajat stary a pripajat novy.
      Funguje to stale tak, ze telekom si nejak overuje MAC a je potrebne znova cakat ?
      Nebol by problem zmenit MAC, pretoze pri generovani rozhrani na routery sa generuje automaticky aj MAC, alebo si ju mozem zadat rucne (nechcem vsak klonovat)
    • Od csabi.garay
      Ahojte,
      Chcem sa opytat, ze ci Magio Go TV Box (Kaonmedia KSTB6077) ma aktivny:
      - DVB-T/T2 tuner - je potrebne doinstalovat nejaku aplikaciu? Alebo je to blokovane?
      - USB port - na citanie obsahu z kluca, napr. fotografie.
      Dakujem