Objednávka

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vytvorili sme si objednávku cez internet pred 2 týždňami a okrem potvrdenia e-mailom sme nedostali žiadnu reakciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456 nech Ti to preveria.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jaroslav b
      Ako prebieha zapojenie optickeho internetu? Chranicku opt kabla si v dome zavediem sam na zvolene miesto a technik mi len dovedie opt kabel potrebnej dlzky? Alebo si mam zadovazit aj samotny opticky kabel a technik ho len pripoji do siete? Urobi technik aj pripojenie koncoveho zariadenia / zariadeni? Mozem si to vsetko riesit sam?
    • Od Gabo221
      od 11.08.2020 mi klesla rýchlosť internetu cca o polovicu z 1000/100  na cca 550/55   ,platím si magio xl + službu giga ,fungovalo to asi dva roky + 1,2 mesiaca . teraz mi to zazracne kleslo a tvrdia že chyba je u mňa čomu ja neverím nakoľko  ,som si doma po dome robil internet sám , fungovalo to 14 mesiacov a zrazu sa to chova ako bez doplnkovej služby giga 
      video-1597255797.mp4

    • Od em.jarosova.
      Dobrý deň,
      máme u Vás zakúpenú službu chytný balík na pevnú linku, magio TV a magio internet.. Zmluva platí do 24.4.2021. Mám 2 problémy:
      1./ Už asi 4 mesiace nám dobre nefunguje ovládač na TV programy. Prosím, aby ste nám poslali nový TV ovládač.
      2./ Nefunguje nám telefón na pevnú linku. Chcem sa opýtať, či musíme čakať až do apríla 2021, kedy nám končí zmluva, pretože by sme chceli zrušiť pevnú linku a zostali by sme iba pri        Magio TV a internete.
      Ďakujem za skorú odpoveď.
       
      Emília Jarošová 
       
    • Od sokrates4612
      Dobrý deň,
      keďže tento router nemá v podstate nijaké možnosti nastavenia nastavenia kontrolovaného a bezpečného surfovania pre deti, chcem to vyriešiť službou, ktorá funguje cez DNS. Kde  sa dá v tomto routeri nastaviť vlastné DNS prosím?
    • Od cr4fty
      Dobry den,
      chcel by som sa opytat ci je hlaseny vypadok v okoli Kostany nad Turcom, dakujem za odpoved.
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J