Objednávka

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vytvorili sme si objednávku cez internet pred 2 týždňami a okrem potvrdenia e-mailom sme nedostali žiadnu reakciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456 nech Ti to preveria.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od danciii3
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ako na to, aby aj naša bytovka malá dostupnosť internetu 120/12mbs.
    • Od Rady
      po tom slavnom internete nam stale ide pod 60 Mbs, vacsinou tak 50-55..
      v Bratislave, na optike... z telekomu vkuse volaju koli vyprsanej viazanosti, ked im poviem ze doteraz nejde ani 120, nerobia s tym nic!
      Je to vobec mozne???
       
    • Od a1b2c3
      Ahojte...V posledom čase sa mi stáva že môj internet klesne zo 40/4 na 15/4, mávam vysoký ping atď. Chcel by som sa spýtať či problém môže byť v routeri?? (Mám router od telekomu)
    • Od hopekope
      Ako si viem aktivovať všetky programy pre dospelých? Balíček mám, ale stále chýbaju dva kanaly.
      Dakujem
    • Od Viliam200
      Zdravím.
      Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com
      Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá.
      Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin.
      Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa  opakuje.
      Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365
      Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.