sidebar
  • Podobný obsah

    • Od pavelka
      Kedy môžem ukončiť paušál ( 24.4.) a prejsť k inému operátorovi?
    • Od evaturinicova
      neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič
    • Od 103633611
      Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek
    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas

    • Od kopecek641
      Čo znamena,keď mi vypisuje,že nastala neočakavana chyba 0000-0006 v aplikacii Telekom pri zobrazeni o spotrebe paušalu?
    • Od Viera5
      Dobrý den, rada by som sa informovala ako postupovať pri prenose čísla. Uz vyše 2 mesiacov čakám kým mi telekom prenesie cislo z Orange. Pracovníci v Telekome maju neustále vyhovorky, prečo sa to práve teraz nedá a ze mame prísť zajtra, zajtra, zajtra...len by som sa rada spýtala na koho sa obrátiť, aby sa s tým konecne niečo urobilo. Dakujem za odpoved