milada

Otázka

  • 0

dobry den chcem sa opytamked si prinesiem čislo k vam do telekomu vy davate zariadene takoj k pausalu?? alebo treba čakat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od 103633611
      Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek
    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas

    • Od kopecek641
      Čo znamena,keď mi vypisuje,že nastala neočakavana chyba 0000-0006 v aplikacii Telekom pri zobrazeni o spotrebe paušalu?
    • Od Viera5
      Dobrý den, rada by som sa informovala ako postupovať pri prenose čísla. Uz vyše 2 mesiacov čakám kým mi telekom prenesie cislo z Orange. Pracovníci v Telekome maju neustále vyhovorky, prečo sa to práve teraz nedá a ze mame prísť zajtra, zajtra, zajtra...len by som sa rada spýtala na koho sa obrátiť, aby sa s tým konecne niečo urobilo. Dakujem za odpoved