Web zlava

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa spytat preco mi nebola odratana web zlava -15e za 2. A 3 mesiac? Dakujem za info Vlckova

Screenshot_20191104-180020_Chrome.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Myslím, že zamestnanci telekomu by k určeniu dôvodu potrebovali vidieť aj faktúru, ktorá už obsahuje osobné informácie, ktorými by som práve nerozhadzoval na tomto fóre. 

preto by som buď kontaktoval online chat. zákaznícku linku a alebo zašiel s týmto na pobočku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od Lucka
      Ahojte,
      až do 21. júna si môžete k akémukoľvek Magio internetu, Magio televízii, Magio GO, T paušálu alebo paušálu ÁNO či Happy nezáväzne aktivovať zadarmo HBO GO na 30 dní. Akcia je pre nových aj existujúcich zákazníkov.
      Existujúcim zákazníkom bude akcia aktivovaná automaticky. O blížiacom sa konci akcie a možnom predĺžení alebo deaktivácii vás včas upozorní SMS správa.
      Viac o akcii sa dočítate tu 
      Upozorňujem, že novým zákazníkom sa služba aktivuje po 24 hodinách od aktivácie.
      Ktorý film z HBO GO si pustíte na svojom zariadení ako prvý? J
       
      Lucka

       
       
    • Od RadovanDojcinovic
      Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"
      Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 
    • Od Juraj0506
      Ponúkol niekomu Telekom po skončení viazanosti z paušálu Happy,Áno  zľavu na T- paušál? V minulosti starím zákazníkom ponúkali zľavu -20% z ceny  paušálu po skončení viazanosti na novú viazanosť. Napríklad,keď niekomu skončila viazanosť na Happy L,tak mu ponúkli zľavu na Áno L -20 %. Dostal niekto takú ponuku?
    • Od Roky33
      Ako nový zákazník s 2 službami mám nárok na benefit 100€. Informovali ste ma, že mi ho vyplatíte na pobočke po uhradení prvej faktúry.
      Je možné oň požiadať aj inak ako osobne na pobočke? Ak áno, ako postupovať. 
      Ďakujem.