Web zlava

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa spytat preco mi nebola odratana web zlava -15e za 2. A 3 mesiac? Dakujem za info Vlckova

Screenshot_20191104-180020_Chrome.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Myslím, že zamestnanci telekomu by k určeniu dôvodu potrebovali vidieť aj faktúru, ktorá už obsahuje osobné informácie, ktorými by som práve nerozhadzoval na tomto fóre. 

preto by som buď kontaktoval online chat. zákaznícku linku a alebo zašiel s týmto na pobočku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od demeterboris2
      Dobry deň  chcem sa spytať bral som uváv mobilny telefon zo zabezpekou ..už su tomu cca 3 mesiace ale chcel by som zrušit paušal ...čo sa stame stou zabezpekou ....da sa vratit alebo zaplatit nou fakturu ?
    • Od TibMes
      Ako sa odhlásiť od SMS-iek o skvelých akciách, súťažiach a podobného SPAM-u? Napr. "Nezabudnite dnes vyhrať túto blbosť" a "Už len 3 dni hráte o tento nezmysel" a "ešte Vás tým budeme otravovať 127-krát do konca týždňa".
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň v Novembri 2019 roku som predĺžil viazanosť svojho paušálu a získal som nové zariadenie túto ponuku mi ponúkla operátorka zákazníckeho centra cez telefón po viacerých rozhovoroch s ňou som sa nakoniec rozhodol pre túto ponuku, zdôraznil som však operátorke že sa mi poškodil mobil ktorý mám poistený a že potrebujem najskôr riešiť reklamáciu zariadenia respektíve škodovú udalosť no momentalne som pracovne veľmi vytazeny živnostník... ona ma ubezpečila že tak môžem urobiť aj po tom čo si vezme nové zariadenie že poistenie zostáva platné trvani 24 mesiacov od uzatvorenia poistnej zmluvy a bude platné aj naďalej...
      Neskôr keď som zistil z faktúry že už za toto poistenie neplatím kontaktoval som zákaznícke centrum S tým či je moje poistenie naďalej platné Dozvedel som sa že nie je tak som podal voči tomuto návrh na reklamáciu pretože ako som hore uviedol Bolo mi operátorom zákazníckeho centra povedané že poistenie bude naďalej platné..
      Realita je však taká že poistenie platné nie je Dostal som vyrozumenie na moju reklamáciu ktorú ste zamietli z dôvodu že v zmluve je uvedené že pri predčasnom predĺžení zmluvy respektíve podpísaní  dodatku zaniká nárok na poistenie čo som v roku 2018 skutočne podpísal a potvrdil svojim podpisom...
      Súhlasím ale... rozhovory so zákazníckym centrom nahrávate a systémovo spracovávate preto Určite máte záznam z rozhovoru ktorý som vtedy s pani operátorkoumal teda musíte aj vedieť že z jej strany som bol podvedený... konkrétne si myslím že sa jedná o zavádzanie zákazníka....
      Poviem vám to takto Slovak Telekom som doteraz považoval za veľmi serióznu spoločnosť s dobrým menom preto by ma ani vo sne nenapadlo že to čo mi bude interpretovať operátor zákazníckeho centra čo sa týka obsahu informácií v mojej zmluve nebude pravdou...
      Chcem sa na vás obrátiť so žiadosťou na opätovnú reklamáciu.... kde tak mozem urobiť? Poprosím mail na zaslanie ziadosti o dobropis...
      Zrejme aj keď nerád v prípade opätovného zamietnutia budem musieť podstúpiť zákonné prostriedky na ochranu svojich práv ako spotrebiteľa... ako podnet na preverenie SOI....atď...
       
      S pozdravom, zákazník ktory si zrejme vyberie po ukončení viazanosti konkurenciu...
      Polešensky 
    • Od Milosbb
      Zdravím, nakoľko ma telekom ignoruje a stále melú tú istú pesničku, že na vine je zákazník, opýtam sa aj tu, či sa problém vyskytol aj u niekoho iného. V appke telekomu som si aktivoval zimný balík dát zdarma z vianočnej akcie. Pri akcii majú napísané, že sa dáta zo zimného balíku dát spotrebujú ako prvé a až potom sa spotrebujú dáta z paušálu. U mňa to však nefunguje.
      Zimný balík dát som si aktivoval hneď na začiatku mesiaca. Najprv sa spotrebovali prenesené dáta z minulého mesiaca, momentálne sa spotrebovávajú dáta z paušálu a zimný balík dát mám stále spotrebované 0 z 5 GB. Ak si miniem dáta z paušálu, ktorý mi končí až 7. deň v mesiaci, tak vďaka idiotskej, u mňa nefunkčnej zimnej akcii si budem musieť 1.1.2020 dokupovať dáta, ak budem chcieť používať dáta do konca paušálneho obdobia, teda do 7.1.
      Máte niekto tento problém? Tiež vás telekom odpinkal tým, že nemám appku, že nemám balíček aktívny, aj keď ho samozrejme aktívny mám, čo som predložil aj pani v telekom centre v BB. 
      Mám síce kombináciu klasický telefón + zdieľaná karta v iPade mini, no ak viem dáta míňať v iPade mini, tak predsa by som mal mať možnosť minúť dáta aj s vianočnej akcie!!! Hlavne, keď som si ten zimný balík dát aktivoval priamo v appke telekomu v zariadení, ktorým dáta míňam.