Otázka

  • 0

Dobry den, na Android 9 od Xiomi som nainstaloval aplikaciu MagioGo. Po chvilke krutenia mi vyhlasi Error connecting to server. Problem s internetom nie je, pozerame aj Netflix aj vsetko ide. Viete mi poradit kde moze byt chyba?

WhatsApp Image 2020-02-07 at 13.34.20.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nenasiel som v menu boxu tuto moznost, mozno tam niekedy v minulosti bola, no momentalne nie je.

Teoreticky by to mozno slo pozriet cez nejakeho spravcu aplikacii ktory vie zistovat co sa ma spustat po restarte a nabiehani Androidu a zakazat to tak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Takze zistenie ako som si myslel v prispevku vyssie, asi to tak bude u vsetkych boxoch bez ethernetu:

na Xiaomi Mi TV Box S treba k sfunkcneniu aplikacie pripojit USB Ethernet prevodnik, potom sa aplikacia nacita, zadaju sa udaje a funguje. K dalsiemu fungovaniu uz prevodnik nie je potrebny, aplikacia po spusteni nacita posledny spusteny kanal a ide. Pre mna nevyhodou je ze sa spusta vzdy po restarte alebo spusteni boxu automaticky tak ako v original magio boxe. Ovladanie s dodavanym ovladacom ku xiaomi je bezproblemove. Kvalita obrazu cez box na samsung smart tv sa mi zda byt o nieco horsia ako ked sa prehrava priamo v aplikacii v smart tv.

To automaticke spustanie sa da zmenit v menu settoboxu, tusim staci prepnut v powekey definition na sleep now

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze zistenie ako som si myslel v prispevku vyssie, asi to tak bude u vsetkych boxoch bez ethernetu:

na Xiaomi Mi TV Box S treba k sfunkcneniu aplikacie pripojit USB Ethernet prevodnik, potom sa aplikacia nacita, zadaju sa udaje a funguje. K dalsiemu fungovaniu uz prevodnik nie je potrebny, aplikacia po spusteni nacita posledny spusteny kanal a ide. Pre mna nevyhodou je ze sa spusta vzdy po restarte alebo spusteni boxu automaticky tak ako v original magio boxe. Ovladanie s dodavanym ovladacom ku xiaomi je bezproblemove. Kvalita obrazu cez box na samsung smart tv sa mi zda byt o nieco horsia ako ked sa prehrava priamo v aplikacii v smart tv.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ak sa potvrdila funkcnost na Mecool KM9, Tanix Tx9 Pro, Nvidia Shield, tak ma napada ci to, ze to nejde na xiaomi boxe nemoze byt sposobene tym ze nema ethernet port ale len wifi a ta appka je nejak spravena ze najskor preferuje a hlada pripojenie cez ethernet potom cez wifi a ak ale nenajde vobec port aj ked nepripojeny pre ethernet tak proste hodi connect chybu, ale to je otazka na vyvojarov alebo na niekoho kto sa do toho viac rozumie.

Editoval/-a stanleyzv

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v jednej teme sa potvrdila funkcnost na Mecool KM9 / Tanix Tx9 Pro / nvidia shield , takze chyba asi nebude uplne v aplikacii. Skor by som sa infomoval aku upravu OS maju boxy od xiaomi. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiez mam ten isty problem na Xiaomi boxe.

Je tu podobnych tem viac, no oficialne sa nik z telekomu k danej problematike nevyjadril, bolo len propagovane ze sa ich aplikacia vynovila, ze je podporovana uz aj AndroidTV, teraz prezentuju i koli tomu zdrazenie premium verzie, 

Nakolko sa jedna o oficialny Xiaomi Mi TV Box S s AndroidTV OS urceny aj pre SK trh, pokial ide aplikacia na TV s AndroidTV mohol by sa Telekom vyjadrit k problemu, ci to blokuju zamerne koli tomu aby predavali ich AndroidTV box, alebo maju problem ktory nevedia vyriesit, potom nech danu aplikaciu neposkytuju k stiahnutiu v oficialnom obchode aplikacii. 

Cize mily telekom aspon sa vyjadri ked uz sledujes toto forum a nehraj mrtveho chrobaka, na infolinke len povedia ze na cinskych boxoch to nejde, ked im clovek vysvetluje ze to nie je cinsky box s klasickym androidom ale oficial Android TV tak zas len omielanie cinsky box.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na boxoch od xiaomi to nefunguje. Najdes tu viacero tem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od skeblo
      Mam aktivovany balik XL magio tv cez optiku a po prihlaseni na magio go mam teraz iba 20 kanalov. Pred mesiacom ich tam bolo viac okolo 60. Vdaka.
    • Od matusvannberes738
      Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...
      Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  
       
      Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako?