Samoinštalácia

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prosím Vás vysvetlite mi čo je tá položka na fakture, že "samoištalácia". Za co si prosím účtujete 100€ , čo sa samo inštalovalo, keď nič sa neinštalovalo a prečo na túto položku neupozorňujete svojich dlhoročných klientov na svojich pobočkách?

Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíšte si reklamáciu mailom na adresu office@telekom.sk, zrejme sa niekde pri spracovaní objednávky stala chyba, požiadajte si aj o odklad platby do doriešenia reklamácie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tomasmicuda8
      Dobrý deň chcel by som sa opytať či sa dá zriadiť Inkaso paušálu ( vystaviť referenciu mandátu) cez počítač na webe ak áno prosím ako , alebo sa mam dostaviť fyzicky na Telekom predajňu dakujem za odpoveď
    • Od Rastislav.zeman
      Dobrý deň chcem sa spýtať potrebujem dat faktúru na splátky 
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 
    • Od jpzozv
      Ako sa dostanem na záložku Faktúry a podrobné výpisy z PC?
    • Od matusvannberes738
      Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...
      Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  
       
      Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako?