sidebar
  • Podobný obsah

    • Od fedman
      Može mi niekto zodpovedný od Vás vysvetliť, prečo posielate tak neskoro papierové faktúry, keď obdobie mám od15. mesiaca - do 14 dňa v mesiaci a je dnes 27.5.2020 a faktúru stále nemám od Vás doručenu?  A dátum splatnosti je 30.4..2020 ??? A to je pravidelne každý mesiac. Asi riešenie je konečne s Vami ukončiť spoluprácu.
      adresát je 12****6502
      s pozdravom zákaznik  ĽF
    • Od blankahaj
      Ako vytvoriť el. faktúru, kým otvorím e-mail a zistim kód,  a zapíšem ho,  vraj je nesprávný. ,
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 
    • Od tomasmicuda8
      Dobrý deň chcel by som sa opytať či sa dá zriadiť Inkaso paušálu ( vystaviť referenciu mandátu) cez počítač na webe ak áno prosím ako , alebo sa mam dostaviť fyzicky na Telekom predajňu dakujem za odpoveď
    • Od Rastislav.zeman
      Dobrý deň chcem sa spýtať potrebujem dat faktúru na splátky 
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem