Samoinštalácia

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prosím Vás vysvetlite mi čo je tá položka na fakture, že "samoištalácia". Za co si prosím účtujete 100€ , čo sa samo inštalovalo, keď nič sa neinštalovalo a prečo na túto položku neupozorňujete svojich dlhoročných klientov na svojich pobočkách?

Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíšte si reklamáciu mailom na adresu office@telekom.sk, zrejme sa niekde pri spracovaní objednávky stala chyba, požiadajte si aj o odklad platby do doriešenia reklamácie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar