Aplikácia magio stb neodpoveda

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Po poslednej aktualizácii, resp pridani kanálu ctsport, sa mi často vyhadzuje hláška "APLIKÁCIA MAGIO STB NEDPOVEDA"  zastaviť alebo čakajte, je jedno co dám bud sa nerozbehne,  pri zastavení sa reštartu je celý box a to isté dookola aj 10 minút. Nepomáha ani vypnutie z elektriky, to je prvý problém,  a ďalší problém je ze pri prepnúť kanálu cez  EPG,  tak sa program nezobrazí a ostane čierna obrazovka, musím bud prepínať šípkami, alebo manuálne zadať číslo. Niekto s podobným problémom, alebo riešením?  Internetom to nieje ide to cez optiku a cez kábel nie wifi, ale aj cez WiFi je to rovnaké. 

Editoval/-a panaman

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den

Mam rovnaky problem na mojom boxe, svokrovci na ich 2 boxoch a aj kolega detto...

Mienite nas vystvat zo starych boxov, aby sme platili mesacny pausal za nove boxy?

odsrante VAS  problem ASAP.

dakujem

 

 

Editoval/-a ZipoTN

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Po poslednej aktualizácii, resp pridani kanálu ctsport, sa mi často vyhadzuje hláška "APLIKÁCIA MAGIO STB NEDPOVEDA"  zastaviť alebo čakajte, je jedno co dám bud sa nerozbehne,  pri zastavení sa reštartu je celý box a to isté dookola aj 10 minút. Nepomáha ani vypnutie z elektriky, to je prvý problém,  a ďalší problém je ze pri prepnúť kanálu cez  EPG,  tak sa program nezobrazí a ostane čierna obrazovka, musím bud prepínať šípkami, alebo manuálne zadať číslo. Niekto s podobným problémom, alebo riešením?  Internetom to nieje ide to cez optiku a cez kábel nie wifi, ale aj cez WiFi je to rovnaké. 

mam uplne rovnaky problem magio go tv box je ten ktory  telekom ponukal  na zaciatku   je nieco nove ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @panaman

popíš prosím toto správanie aplikácie kolegom na email aplikacia@telekom.sk , kedy sa to deje, ako sa aplikácia správa, verziu aplikácie a zariadenia. Či si vykonal predtým factory reset a podobne.  

Kolegovia funkčnosť preveria. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar