Predlženie zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň mám otázku keď si dám  skontrolovať či mám nárok na nový mobil tak mi vyhodí že Ano mám nárok ale keď chcem predlžiť zmluvu aj s mobilom tak mi to nechce overiť sms kodom píše mi že platnosť kodu vypršala nevie niekto v čom je problém?Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

neviem ti povedať čo je za problém, akurát ja mám problém všeobecne s "overovacími kódami" v telekome... 

zvyčajne keď niečo chcem spraviť online... tak musím si vyžiadať 5x ten istý overovací kód aby fungoval. 

nehovoriac o tom, že častokrát potrebujem na jednu vec viac týchto overovacích kódov. 

vôbec ti v tomto neviem pomôcť, avšak poznám tvoj utrpenie až moc dobre. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vymazat cookies a historiu alebo pouzij inkognito rezim

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar