zlé skúsenosti s kuriérom v Trenčíne

Otázka

  • 0

Má kuriér, alebo jeho spoločnosť povinnosť poslať SMS o predpokladanom termíne dodávky tovaru ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

po novom niektore spolocnosti, nie len kurierske, neposielaju standardnu SMS ale spravu na viber. Neviem, ci preto ze ho skoro vobec nevyuzivam alebo co je dovod ale kym nezapnem aplikaciu sprava sa mi nezobrazi, to je ale vedlajsie :) , len pre info, ze si mozno tam najdes spravu :) 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Má kuriér, alebo jeho spoločnosť povinnosť poslať SMS o predpokladanom termíne dodávky tovaru ?

Ahoj, to je otazka skor na spolocnost ktora ti balik dorucuje GLS/DPD/DHL...? Viem ze mne obcas sms neposlu a len mi potom vola kurier ze ci ma najde na adrese.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od grasimi
      Chcel by som sa opýtať či volanie počas sviatkov/víkendov/"po 19:00 hodine" je zadarmo alebo či vôbec je niekedy zadarmo. (Mám Chytrí balík 100 min)
    • Od LacikaH
      Na pobočke mi predĺžili zmluvu (chytrý balík) a aktivovali bonus , a to migráciu na vyšší stupeň (TV Internet a pevná linka) a výsledok : žiadny bonus sa neobjavil akurád nefunkčná pevná linka. Nedovoláte sa nikam, ak napíšete, žiadna ozvena. Chýba mi tá pevná linka. Keby aspoň ponúkli nejakú náhradu, kým sa to zase dokáže sfunkčniť  (napr. Easy kartu alebo inak). EšTEšte k tomu zavolajú. že ako som bol spokojný na pobočke. No na pobočke som bol spokojný, ale s Telekomom nie.
    • Od Daniel Staňo
      Dobry den. Chcem sa opytat na internet v nasej dedine, od Janura 2020 zacala realizacia optickeho pripojenia v Jazernici. Internet tahali z nedalekej dediny asi 3km ktora mala uz VDSL natiahnute je to smer k najblizsiemu mestu Turcianske Teplice. Pocas minuleho tyzdna chodil chlapec z Telekomu a pytal sa po domoch o zaujem o internet u nas nebol kedze zrejme oslovoval domy ktore nemaju internet od Telekomu. My mame magio internet od Telekomu snad uz 10 rokov mozno aj viac. Moje otazky zneju nasledovne. Preco mam na svojom dome podla mapky pokrytia 10VDSL ked sused ktory podla slov chlapov z telekomu ktori chodili podomoch je zanedbatelna vzdialenost maju 40 to je adresa Blažovce 46, dalej preco ma dalsi sused ktori je este dalej odo mna a od ustredne znova 40mb/s VDSL a ja mam 10. Vyzera to tak ze dotycny ktory robil tu mapku pokrytia sa bud zle vyspal alebo si chcel z nas urobit srandu. Pokracujem dalej otazkou na ludi ktori pracuju v Telekome, minuly tydzen ak sa nemylim v pondelok som pozeral tuto mapku volal do telekomu ohladom internetu bolo mi povane na infolinke ze budeme kontaktovany, dalej v stvrtok zacal chodit po dedine Jazernica, Borcova spominany chlapec ktory sa pytal na zaujem, stvrtok rano cca o 9 som mal telefon od Pani z Telekomu ktory zacal tym komu vola ze mame moznost prejst na VDSL technologiu ale len 10 mb(zrejme vychadzala z mapky pokrytia) ktory sa ale po 2 minutach zrusil koli poruche na sieti v Telekome, volal som naspat ale kedze to bolo servisne cislo nikam som sa nedovolal tak som volal infolinku kde mi Pani povedala ano je tam takato moznost zase len 10mb/s ze by bola moznost aj prehodit si sucasne satelitne magio na kablove s archivom atd. dohodli sme sa ze to doma preberieme a zavolam, tak som volal po 2 krat na infolinku a zdvihla mi dalsia pani ktora mi povedala ze to je hlupost na nasej adrese nieje mozne VDSL teda len ADSL 15mb/s(zrejme tato pani vychadzala z aktualneho pokrytia ktore sa uveruje adresou...) z toho som ostal vykolajeny ze ako je teda mozne ze chodi chlapec po dedine pyta sa ludi na VDSL a nam povie ze nemozeme mat VDSL pritom ho v mape mam zapisane=Pani z technickej linky si odporuje informaciami s panou z infolinky. Nasledne v piatok mi o 12 volala zase ta ista pani ktora mi volala v stvrtok o 9 ale kedze som nemohol telefonovat dohodli sme sa ze zavola za hodinu no nezavolala tak som volal na infolinku ze kedy sa ozve ze mozeme sa bavit pan mi povedal ze jej necha odkaz ze som zastihnutelny a mozem hovorit tak som teda cakal a nic a teda znova volam na infolinku ze teda to vyriesim s inou panou, ta mi povedala ze to nieje mozne VDSL ze zase ADSL len takze citil som sa ako blbec, nakoniec v piatok okolo pol 5 prisli 2ja chlapi ktori robili prieskum aj v nasej Dedine boli u susedou ale nas preskocili tak sme si ich odchytili a porozpravali sa povedali ano mate v zozname napisane ze u vas je moznost prejst na VDSL ale len 10mb ale ze nech si podam ziadost na telekom o opravu pokrytia kedze som medzi 4 domami ktory vedla mna Blažovce 46 ma 40mb/s povolene potom ja nemam a obdalsi dom 43 ho povolene zase ma ze nech to opravia ze s tym by nemal byt problem. To som citoval 2 chlapov od Telekomu a este dalsia otazka oni mi tvrdili ze pokial si nezoberieme Pausal od Telekomu tak prechod na VDSL u nas nebude mozny kedze v sucasnej dobe mame Magio Internet cez pevnu linku, Magio televiziu cez satelit a pevnu linku takze mame komplet balik okrem Mobilnych Pausalov od telekomu. Na to sme reagovali ze prechod k telekomu nemame v plane a ostavame tak ako to je a na to mi povedal ze ta pani z technickej linky mi mala povedat ze ten prechod je mozny len ak si zoberieme novu sluzbu co  tomto priapde ostava len na pausal a ten nikto nechce.
      Ak ste to docitali az sem som Vam velmi vdacny a dakujem za pripadne rady a pomoc s tymto problemom, prikladam aj fotky z mapky pokrytia



    • Od ladovymedved
      Kto ma podobnu skusenost ako ja ? Od februara nahlasujem telefonicky aj pisomne poruchu statnej linky. Stale mi vypadava. Ked nahlasim poruchu telefonicky  tak mi linka nabehne do 5 tich minut ale najneskor do 24 hodin je opat nefunkcna. Ked to nahlasim ako reklamaciu tak mi nabehne za dva  -tri dni, ale jasne ze najneskor do 24 hodin vypadne. Tento stav pretrvava 5 mesiacov a nikto to nerieši. Len mi pride vzdy po nabehnuti linky sms ze zavada bola odstranena. Ked to ako papagaj posledne dva mesiace urgujem tak mi občas pride sms ze na odstraneni zavady pracuju a dakuju mi za moju trpezlivost. 
    • Od jacquelina
      Prečo v aplikácii môj telefón sa nedá priebežne zistiť momentálny stav prevolaných minút na pevnej linke.Na mobilnej linke sa to v aplikácii môj telefón sa to odčítať dá.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem