Pomalá rýchlosť Magio internetu (optika)

informovanost
Od informovanost,
Zdravíčko rád by som sa informoval, čo sa deje v Telekome s internetom.  Platím si XL internet (600/60) a priplácam si GIGA.. celé som si to dal zaviesť v Septembri 2019.  Pri počiatočnom testovaní rýchlosti sa rýchlosť DL pohybovala okolo 770 MB/s ako sa predpokladalo.  Následne mi prišla SMS (15.10.2019 o 16:54)  No zrazu sa dlhodobo a napriek zrýchleniu internetu, pohybuje rýchlosť DL len okolo 400 MB/s. Najskôr som si povedal ok sú tu vianoce všetci na sieti...  no je tu február a stále sa to nezlepšilo ani za mak... ba práve naopak, priemerný DL mi poklesol ešte o 50 MB/s.   Ako na Telekom mám svoj názor už dlhodobo, keďže už som raz odišiel pre podobné praktiky ako poplatky za veci ktoré som ani neaktivoval a nedostal aj napriek reklamáciám, povedal som si po odstupe, že to ešte skúsim.   Počiatok bol taký, že prenos môjho telefonneho čísla (čo trvá bežne do 4roch dní) mi skoro neboli schopní vykonať do mesiaca (29 dní) s neustálim urgovaním posledných 17 dní. No a teraz keď si platím za internet s rýchlosťou DL 1000 MB/s a oni mi ho "bezplatne rýchlili až 2-násobne" malo by to byť 2000 MB/s.  Realita je však taká, že dosahujem 1/4 tejto rýchlosti, čo zďaleka nie je akceptovateľné. (1/2 z toho čo reálne platím z objednávky).  To mám "prémiový" rooter sagemcom od nich a napojený s herným pc cez tienený optický kábel Cat 6 (priepustnosť 10 Giga). Príde mi to až príliš šikovne vyriešené z pohľadu Telekomu, nakoľko uvádzajú, že až pokiaľ rýchlosť spadne pod 300 MB/s až vtedy sa to má nahlásiť ako porucha.  Týka sa to aj optiky XL (dl 600) a aj GIGA  (dl 1000)  a to už aj po zrýchlení čo sú neskutočne veľké rozdiely.... a Ustálilo sa to dlhodobo "Zhodou náhod" kúsok nad hranicou, kedy môžem hlásiť poruchu.  Nedostávam to za čo si platím, a Preto by som sa Rád informoval s Vašimi skúsenosťami a Vašími radami, predtým ako nabehnem do Telekomu robiť bordel.   ..... Už zas a znova.....