Otázka

  • 0

Dobrý deň, aktivoval som si službu streamon na mojom paušály Áno XL, pri aktivácii služby som mal 20GB voľných dát. Pár dní som sledoval filmy cez aplikáciu Netflix ktorá by mala byť zahrnutá do služby streamon.. po skontrolovaní mojej spotreby cez aplikáciu Telekom som zistil že mi ubidlo 10GB a keď som si pozrel spotrebu aplikácii v mobile tak som zistil že mi tie dáta ťahá Netflix aj keď mám službu streamon zapnutú

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Som zvedavý že či na to vôbec dostanem odpoveď, už som sa na to sťažoval aj telefonicky na čísle technickej podpory a povedali mi iba toľko "Dáme to kolegom, ktorý to preveria a potom sa vám ozvú."

To bolo 27.01.2020 a odpoveď som ešte stále nedostal..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar