Otázka

  • 0

Zdravím,

chcem sa s vami poradiť moji Master radcovia :-D. :D Ja keď kladiem otázku,  tak už musí byť reálny problém alebo nefunkčnosť služby. V čom je teda problém?

Odpozoroval som po rokoch, doslova po rokoch, že nikdy nebola doručená MMS správa (ani SMS o vyzdvihnutí si MMS) z môjho telefónneho čísla na akékoľvek čísla v sieti Orange. Pri poslaní MMS na O2 alebo Telekom nedôjde k problému a správy sa doručia. Otvoril som tiket 1-753200476264 v Telekome, kde preverili, že všetko je v poriadku. Ak je tu niekto trošku zdatní, pomôžte mi, aby som sa vedel ďalej posunúť, kde môže byť problém. Môžem akúkoľvek MMS odoslať  na číslo do Orange (aj na prenesené napr. 0903), ani cudziemu, ani účastníkovi v mojom telefónnom zozname nebude jednoducho doručená. Až po rokoch som si uvedomil, prečo nik z Orange nereaguje na MMS, jednoducho ju nedostal a v mobile sa tvári ako odoslaná. Viete ma niekto posunúť ďalej? Otvoril som tiket aj v Orange. Kde na ceste by mohol byť problém? Ďakujem.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

PS: Moja predvoľba je 0950 (kedysi v začiatkoch som s ňom mal obrovský problém, niektoré banky neposielali napr. autorizačné SMS, zahraniční operátori ju tiež akoby nepoznali). Dávam to sem ako nápovedu, lebo predvoľba patri 4ka, ale 4ka nepodporuje MMS, nemôže by ešte niekde zádrhel v tom, že predvoľba nebude niekde korektne "zapojená" do nejakých zoznamov???

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Screenshot2020-01-29.jpg

Trošku mi to príde alibistické, mám kontaktovať 2,788 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb Orange, aby to reklamovali?

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS

V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet

Screenshot_2020-01-29-20-58-51.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS

V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet

Screenshot_2020-01-29-20-58-51.jpeg

Ahoj ASK,

všetko mám pozapíname. Všetko chodí, pokiaľ posielam na O2 a Telekom. To by bola už brutálna náhoda, lebo som dnes všetkým, kto prišiel do kancelárie a mal Orange posielal testovaciu MMS. Nikto to nedostal, pokiaľ je Orange.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš pravdu. Neprešla ani pri zapnutých dátach... najprv MMS odosiela a po chvíli sa pri obrázku ukáže oranžový ! Screenshot_2020-01-29-21-31-03.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od skolacek
      Ahojte,
      prosím mám takú dilemu. Neviete niekto ako to je keď nesúhlasíte s predĺžením paušálu ?
    • Od tomas.jakocko666
      Dobrý deň viete mi poradiť kde môže byť problém keď mi nejde platiť cez sms na faktúru. Volal som a povedalo mi že u nich není nič obmedzené.
    • Od Zuzana09
      Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok? 
    • Od senesi.marek
      Dobrý deň prajem

      Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám?
      Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu?
      Ďakujem za odpoveď.

      S pozdravom
      Marek
    • Od obchod904
      Ahoj, poraďte ako sa dá zmeniť správca skupiny. Dík. Ľuboš.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek