Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím,

chcem sa s vami poradiť moji Master radcovia :-D. :D Ja keď kladiem otázku,  tak už musí byť reálny problém alebo nefunkčnosť služby. V čom je teda problém?

Odpozoroval som po rokoch, doslova po rokoch, že nikdy nebola doručená MMS správa (ani SMS o vyzdvihnutí si MMS) z môjho telefónneho čísla na akékoľvek čísla v sieti Orange. Pri poslaní MMS na O2 alebo Telekom nedôjde k problému a správy sa doručia. Otvoril som tiket 1-753200476264 v Telekome, kde preverili, že všetko je v poriadku. Ak je tu niekto trošku zdatní, pomôžte mi, aby som sa vedel ďalej posunúť, kde môže byť problém. Môžem akúkoľvek MMS odoslať  na číslo do Orange (aj na prenesené napr. 0903), ani cudziemu, ani účastníkovi v mojom telefónnom zozname nebude jednoducho doručená. Až po rokoch som si uvedomil, prečo nik z Orange nereaguje na MMS, jednoducho ju nedostal a v mobile sa tvári ako odoslaná. Viete ma niekto posunúť ďalej? Otvoril som tiket aj v Orange. Kde na ceste by mohol byť problém? Ďakujem.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

PS: Moja predvoľba je 0950 (kedysi v začiatkoch som s ňom mal obrovský problém, niektoré banky neposielali napr. autorizačné SMS, zahraniční operátori ju tiež akoby nepoznali). Dávam to sem ako nápovedu, lebo predvoľba patri 4ka, ale 4ka nepodporuje MMS, nemôže by ešte niekde zádrhel v tom, že predvoľba nebude niekde korektne "zapojená" do nejakých zoznamov???

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Screenshot2020-01-29.jpg

Trošku mi to príde alibistické, mám kontaktovať 2,788 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb Orange, aby to reklamovali?

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS

V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet

Screenshot_2020-01-29-20-58-51.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS

V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet

Screenshot_2020-01-29-20-58-51.jpeg

Ahoj ASK,

všetko mám pozapíname. Všetko chodí, pokiaľ posielam na O2 a Telekom. To by bola už brutálna náhoda, lebo som dnes všetkým, kto prišiel do kancelárie a mal Orange posielal testovaciu MMS. Nikto to nedostal, pokiaľ je Orange.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš pravdu. Neprešla ani pri zapnutých dátach... najprv MMS odosiela a po chvíli sa pri obrázku ukáže oranžový ! Screenshot_2020-01-29-21-31-03.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od spartaksus
      Prestalo fungovať dokupovanie dátových balíkov v aplikácii. Prešiel som na novú Predplatenku a keď si chcem dokúpiť dátový balík cez aplikáciu tak dostávam chybu  0180-0015 Produkt nemôže byť aktivovaný.  Naďalej funguje dokupovanie cez SMS t.j. chyba musí byť v samotnej aplikácii Telekom resp. back-ende za ňou. Problém je, že Telekom  pre niektoré balíky ako Nekonečné piatky povolil iba aktiváciu cez aplikáciu. Pretestoval som Android aj iOS verziu, v oboch prípadoch neúspešne. Nezabralo ani reinštalovanie resp. ani na technickej podpore mi nevedeli poradiť. Fakt skvelé pustiť do produkcie produkt s takou chybou.
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Po viac ako 20 rokoch meníme značku svojich predplatených kariet: znamená to, že Easy nahrádza Predplatenka. Je predovšetkým zameraná na dáta, čomu je prispôsobená celková ponuka balíčkov. Dátové balíčky majú platnosť jeden, desať alebo 30 dní.
       
      Denné dáta na Predplatenke
      Pri používaní dát sa vám automaticky aktivuje základný denný balíček za 50 centov, ktorý obsahuje 300 MB dát. Ďalej môžete využiť denný 2GB balík za 1,50 € alebo absolútny hit Predplatenky: nekonečný denný balík za 2 € (aktivujete iba v aplikácii Telekom).
      10 dní
      10-dňový balík s objemom 1GB bude stáť 2 €.
      30 dní
      30-dňové balíčky sú odstupňované podľa objemu dát:
       1 GB za 3 €  3 GB za 6 € 5 GB za 8 € Zjednodušené hlasové a SMS služby
      Cena 1 správy je 10 centov do všetkých sietí. Po dosiahnutí hranice 50 centov už máte ďalšie správy do konca dňa zdarma. Minúta volania je za 10 centov do všetkých sietí a po dosiahnutí hranice 50 centov už za ďalšie hovory neplatíte. Novinkou je nekonečný balík volaní na 1 číslo. Platí 30 dní a stojí 2,50 €.
      Úvodné benefity Predplatenky
      Predplatenku kúpite buď ako úplne novú SIM kartu alebo na ňu prejdite z ľubovoľnej Easy karty. Každého čaká aj 30-dňová bezplatná výhoda, vybrať si možno jednu z dvoch možností:
      1GB mesačný balík Nekonečný balík volaní Nekonečné piatky po prvom dobití
      Máme pre vás aj ďalší bezplatný benefit. Po prvom dobití (aspoň vo výške 5 €) získavate Nekonečné piatky, čo znamená, že celé tri mesiace surfujete (v piatky) bez obmedzení.
      Kde sa dá kúpiť a ako sa dá dobiť kredit?
      Nová karta Predplatenka sa dá kúpiť na viacerých miestach Telekomu: prostredníctvom SMS v tvare Predplatenka na 1233, na webe, na pobočke či objednať cez kontaktné centrum. Jej cena je 5 € a zákazník na nej získa 10 € kreditu. Prvá platnosť karty je 90 dní, po prvom dobití 12 mesiacov. Dobiť si ju viete cez Telekom aplikáciu, internet, bankomaty, aj internet banking.
       
      Zájdite si aj na novú stránku našej Predplatenky.

    • Od kormanko1
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.
      Ďakujem
    • Od Ferdopd
      Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.  
    • Od BusinessITsupportCentre
      Dobry den, chystam sa prepisat svoju s.r.o. na noveho konatela. S.r.o. ma 4 platne pausali na mobilne telefony a 1 na opticky internet. Co tu treba spravit. Keby nahodou novy majitel prisiel po par mesiacoch a chce zrusit dane zmluvy? Ci pokial sa jedna o tu istu s .r.o staci ked dolozi vypis ze je majitelom?
       
      dakujem za odpoed