Otázka

  • 0

Na ulici Muškátová už je optika,lebo niektorí ju už majú zriadenu. Ale keď si ku chcem zriadiť aj ja tak my povedali,že u nás sa to nedá, ale už nám došla sms, že je tu optika. Ešte začiatkom decembra a odvtedy stále tvrdia pracovníčky, že u nás nie je.Konečne som našla zamestnanca,ktorý nám povedal,že sa stáva,že 2-3 domy na ulici majú s tým problém treba dať žiadosť. Tu je ten problém ako to mám nahlásiť, že chcem preveriť možnosť zapojenia. Vraj na stránkach Telekomu to je, ale neviem to nájsť. Je to Muškátová 98/27, kábel je už v garáži natiahnutý. Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @gabriela40

pri zriadení uveď kolegom číslo parcely kde je postavený rodinný dom, nie parcelu pozemku. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @gabriela40

pri zriadení uveď kolegom číslo parcely kde je postavený rodinný dom, nie parcelu pozemku. 

@Ľuboš

 

Ahoj @gabriela40

pri zriadení uveď kolegom číslo parcely kde je postavený rodinný dom, nie parcelu pozemku. 

@Ľuboš

Ale ja nepotrebujem zriadiť, mám internet vdsl 7 rokov od Telekomu, chcem prejsť na optiku a na ulici na optiku všetci vedia prejsť len my nie a potrebujem dať žiadosť, aby to preverili, ale neviem ako. Ďakujem 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zavolaj alebo napíš kolegom, zabezpečia zmenu z VDSL na optické pripojenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zavolaj alebo napíš kolegom, zabezpečia zmenu z VDSL na optické pripojenie. 

Aktualizácia, bol u nás obchodný zástupca ohľadne optiky a on nám ukázal mapu a na celej ulici optika je spustená aj volal na centrálu a tam mu povedali,že treba dať zapísať dom do systému Telekomu keďže nie je skolaudovaný a mali ste pravdu nie číslo parcely, ale číslo domu. Boli sme na pobočke v Senci, ale tam nám povedali, že čakať na sms a optika u nás nie je. S týmto mi neviete poradiť?  Ako dom zapísať do systému, čo k tomu potrebujem? Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@gabriela40 napíš mi do súkromnej správy telefónne číslo a kód adresáta z faktúry. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, tak konečne sa to podarilo aj bez čakania na sms, aj bez návštevy pobočky a máme optiku. Chcem sa opýtať - musím vrátiť starý router. Zmluvu mám na firmu, kde je konateľ manžel. Musí to odniesť osobne, alabo môžem aj ja, a musí byť v krabici? Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od igram_39
      Chcem sa opýtať, či sa dá domontovať optika od prípojky chráničkou na optiku a pripojenie optického vedenia až pri novom dome. V súčasnosti je optický kábel natiahnutý od krabice do rodičovského domu do routera/prijímača. Nový dom je postavený cca 60 metrov od ulice, v súkromnej príjazdovej ceste sú nové siete vrátane prázdnej optickej chráničky. 
      Dokážu montéri zatiahnuť optiku do chráničky, alebo mám akurát možnosť pripojiť sa na internet v starom dome (cez rodičovský dom) a ďalej už len vlastným káblom?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od Martingzd
      Dozvedel som sa že tento rok by sa malo konečne začať s kopaním pre optiku na našej ulici.
      Nevedel by mi niekto povedať presnejší dátum kedy by s tým mali začať? 
    • Od VladoTies
      Dobry den, chcem sa opytat, ci je planovana optika v Dunajská Lužná na Holubia ulici?
      Djakujem
    • Od informovanost
      Zdravíčko rád by som sa informoval, čo sa deje v Telekome s internetom. 
      Platím si XL internet (600/60) a priplácam si GIGA.. celé som si to dal zaviesť v Septembri 2019. 
      Pri počiatočnom testovaní rýchlosti sa rýchlosť DL pohybovala okolo 770 MB/s ako sa predpokladalo. 
      Následne mi prišla SMS (15.10.2019 o 16:54) 
      No zrazu sa dlhodobo a napriek zrýchleniu internetu, pohybuje rýchlosť DL len okolo 400 MB/s. Najskôr som si povedal ok sú tu vianoce všetci na sieti...  no je tu február a stále sa to nezlepšilo ani za mak... ba práve naopak, priemerný DL mi poklesol ešte o 50 MB/s.
       
      Ako na Telekom mám svoj názor už dlhodobo, keďže už som raz odišiel pre podobné praktiky ako poplatky za veci ktoré som ani neaktivoval a nedostal aj napriek reklamáciám, povedal som si po odstupe, že to ešte skúsim.  
      Počiatok bol taký, že prenos môjho telefonneho čísla (čo trvá bežne do 4roch dní) mi skoro neboli schopní vykonať do mesiaca (29 dní) s neustálim urgovaním posledných 17 dní.
      No a teraz keď si platím za internet s rýchlosťou DL 1000 MB/s a oni mi ho "bezplatne rýchlili až 2-násobne" malo by to byť 2000 MB/s.  Realita je však taká, že dosahujem 1/4 tejto rýchlosti, čo zďaleka nie je akceptovateľné. (1/2 z toho čo reálne platím z objednávky).  To mám "prémiový" rooter sagemcom od nich a napojený s herným pc cez tienený optický kábel Cat 6 (priepustnosť 10 Giga).
      Príde mi to až príliš šikovne vyriešené z pohľadu Telekomu, nakoľko uvádzajú, že až pokiaľ rýchlosť spadne pod 300 MB/s až vtedy sa to má nahlásiť ako porucha.  Týka sa to aj optiky XL (dl 600) a aj GIGA  (dl 1000)  a to už aj po zrýchlení čo sú neskutočne veľké rozdiely.... a Ustálilo sa to dlhodobo "Zhodou náhod" kúsok nad hranicou, kedy môžem hlásiť poruchu. 
      Nedostávam to za čo si platím, a Preto by som sa Rád informoval s Vašimi skúsenosťami a Vašími radami, predtým ako nabehnem do Telekomu robiť bordel.  
      ..... Už zas a znova..... 
       
    • Od rd08091954
      Dobry den,
      robim rekonstrukciu bytu.Dna 11.2.2020,bol prestrihnuty opticky kabel do routera k TV..Nahlasil som to na pracovisku Slovak Telekom  v obch.centre  Max v Trencine ,nasledne i u fy Pojdeto.
      Ziadal som surne vybavit moju poziadavku,pretoze najpr musi fungovat opticky kabel a az nasledne mozu stavbny pracovnici pokracovat v stavebnych pracach.
      Odpoved pracovnikov bola: My sme nahlasili technikom a cakajte na telefonat od nich.
      Ale kedy mi budu volat technici?Stavebny oracovnici v rekonstrukcii stoja a neustale sa ma pytaju,kedy to uz ten kabel bude opraveny.
      Stavebne prace uplne stoja!.Ja to aj expresne zaplatim aj cenovo.Pre mna je rozhodujuci cas
      .
      Proim vas dajte mi stanovisko,neviem ci spravne to adresujem vam.Ak nie dajte mi kontakt.Prosim vas,je to pre mna velmi dolezite a surne.
      Dakujem,s pozdravom Rudolf.Dzurus.0910626616