Router Alcatel MW40V

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Ako môžem na danom routri zrušiť blokovanie portov? Keďže od Telekomu mám len router a nie SIM  kartu neviem sa spojiť s technickou podporou telekomu (keďže pýtajú telefónne čislo) nma 0800123777. Skúšal som v danom routri 2 rôzne SIM karty, ale port ktorý potrebujem je stále zablokovaný, takže problém nebude na strane SIM karty ale na strane routra.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Nikto nevie poradiť???

Editoval/-a podporaepok

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napis na email techgroup@telekom.sk , ale podla mna to neblokuju

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

napis na email techgroup@telekom.sk , ale podla mna to neblokuju

Predpokladam ze blokluju. Mozno nie priamo Telekom, mozno je ten router uz tak nastaveny od vyrobcu. Ale skusal som dve rozne SIM karty od 2 roznych providerov a 6090 port som mal zablokovany. Tie iste SIM karty na inej znacke routera idu bez problemov.

Vdaka za tu emailovu adresu, skusim tam napisat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar