Otázka

  • 0

AKO VYP CLIR V TELEFONE CPA Halo 15 v nastaveniach taka služba nieje

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

skús postup ako sa píše tu:

Citát

v tomto prípade bude nutné deaktivovať službu CLIR. Ak máte Easy, stačí zavolať na 12350 a postupovať podľa pokynov pre deaktivácie služieb.

Ak máte paušál, službu viete deaktivovať cez portál Môj Telekom alebo na zákazníckej linke 0800 123 456.

Po deaktivácii služby SIM karta nebude utajovať číslo, bude sa riadiť nastaveniami operátora

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

smskou v tvare CLIR VYP  na číslo 12323

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
       
    • Od pool66
      Dobrý den, 
      ako zistím na telefóne dokedy mám viazanosť
    • Od petobe
      Chcem sa opýtať,keď mi končí práve paušál,čo ďalej.