Otázka

  • 0

AKO VYP CLIR V TELEFONE CPA Halo 15 v nastaveniach taka služba nieje

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

skús postup ako sa píše tu:

Citát

v tomto prípade bude nutné deaktivovať službu CLIR. Ak máte Easy, stačí zavolať na 12350 a postupovať podľa pokynov pre deaktivácie služieb.

Ak máte paušál, službu viete deaktivovať cez portál Môj Telekom alebo na zákazníckej linke 0800 123 456.

Po deaktivácii služby SIM karta nebude utajovať číslo, bude sa riadiť nastaveniami operátora

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

smskou v tvare CLIR VYP  na číslo 12323

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiskaJarko
      Ako si tu pozriem podrobný výpis 
    • Od chumak.anton
      Dobrý deň prajem. Volám sa Anton Čumak, využívam Vaše služby pod tel.číslom 0911 *** 094 a som členom v skupine Magenta s nazvom "Skupina-910***141”.
      Vo februári mi vypršala 2 ročná viazanosť. Vedeli by ste mi poskytnúť kontakt na osobu, ktorá spravuje našu skupinu a s ktorou by som mohol prejednať podmienky spolupráce na ďalšie obdobie?   Ďakujem
    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.