Otázka

  • 0

AKO VYP CLIR V TELEFONE CPA Halo 15 v nastaveniach taka služba nieje

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

skús postup ako sa píše tu:

Citát

v tomto prípade bude nutné deaktivovať službu CLIR. Ak máte Easy, stačí zavolať na 12350 a postupovať podľa pokynov pre deaktivácie služieb.

Ak máte paušál, službu viete deaktivovať cez portál Môj Telekom alebo na zákazníckej linke 0800 123 456.

Po deaktivácii služby SIM karta nebude utajovať číslo, bude sa riadiť nastaveniami operátora

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

smskou v tvare CLIR VYP  na číslo 12323

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od JanJur
      Dobry den, mozem si pocas viazanosti navysit pausal, cca po roku sucasnej viazanosti a zobrat si k tomu novy telefon? 
    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od Robbie789
      Dobry den, chcem sa spytat, konci mi na jednom z telefonnych cisel pausal Ano S, chcel by som prejst na program Bez zavazkov.
      Je mozne si k tomuto programu doobjednat 100 volnych minut do vsetkych sieti za 3 eura mesacne? Ake su podmienky? 
    • Od PeterFranko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
    • Od Kataryna
      Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?