Od prenosu čísla samé problémy Telekom nikdy viac

Otázka

  • 0

Zdravím Vás 

V prvom rade by som chcel povedať o mojich skúsenostiach s Telekom do "momentu" keď sa divím či to je vôbec možné

Služby ja samostatne využívam cca 3 roky, mam paušál L-ko a Magio XL písané ešte na moju mamu a služby písané na moje meno čiže na moje  rodné číslo mam od decembra  , koľko platím toľko platím ale každý si to vie zhruba prepočítať  plus 20 eur za splátku mobil, ps4, a setobox ak sa nemýlim. Stále spokojnosť služba bežala čiže fungovala ako má aj keď občas som čakal dokým mi začne zvoniť mobil aj minútu keď niekde volám ja. Ale v poriadku, preťažena sieť atď. V Novembri som začal premýšľať o zmene a o2 do Telekom, u O2 jednoznačne problém signál služieb volanie internet... Pred Vianocami som išiel na predajne miesto v banskobystrickom kraji v meste s obchodným domov ktoré nesie aj BB, problém nastal tam kde spolu s BB zápasia aj v hokeji ... Odporúčam napraviť zbabrané veci ich zamestnancov a nech kompetentný mi volajú 

Bod zlomu -  Titanic  

Na predajnom mieste informácia pre mňa - pán....XYZ.... Pri prenose telefónneho čísla nemusíte nikdem behať .Hovorim  Takže ak mám zaplatiť v 02 napríklad len doplatok za faktúru a aj zariadenie dostanem 150 bonus s ktorých udradite O2 150 eur a ja zvyšok... Áno? Pýtam sa a pán s predajného miesta.. Ano presne    Čiže pýtam sa, služby v o2 sú bez viazanosti, tam budem platiť jednu max dve faktúry dokým prenesú číslo paušál plus doplatok ktorý bude nás 150 a pán s Predajného miesta - áno, vám príde len faktoru len doplatok nad 150 eur ktoré vybavíme my a vy si doplatiťe zvyšok a dohoda bola na svete... toto sa udialo tesne pred sviatkami 2019.. Následne v Januári tvrdé pristátie na zem...  Faktúra s 02 mi prišla na mail pozerám. Cez 250 eur hľadám kde je odrátanych 150 eur od Telekomu.. Márne, volám na infolinku a tragikomédia je na svete 

Prvý telefonát v štýle - pane 150 eur dostanete keď sa vám prenesie číslo a vy donesiete doklad o zaplatení faktúry v o2. Hovorím na tomto sme sa nedohodli bol som oklamany, chápem pani telefonistku, ona nemôže za to a jej tvrdenie je rozumné a logické ale predsa toto som podľa tvrdenia,,, vášho obchodného zástupcu Telekom,, pobočky som nemal riešiť..,,, 

No niekoľkých telefonátoch sa to chvalabohu Bohu vyriešilo a mal. Som musel ísť do predajne kde mam vraj predložiť faktúru a na základe vystavenej faktúry mi peniaze vyplatia alebo na účet, ďalší bonbonik, príde na rad v predajni a,, obchodný zástupca určite nie je tak stým bonusom ale že musím vyplatiť faktúru v o2 atak ptm ano len keby mal záujem . Nedalo mi tak mu hovorím ze treba vi to vyjasniť a nech zavolá na infolinku  hovori. Takže ako ta vybavené žiaľ od strany Telekom ani len prepáčte. 

 

Následne o pár dní idem do Telekomu pretože potrebuje môj otec paušál 

Vybral som si akciový model Samsung Galaxy Noten 10.. Náhodné vraj zákazník

Na predajnom mieste, a na skočila údajne databáza a ukázalo 350 ci 450, do tohto období ôk tak to radšej počkám a keď nabuhnu financie prídem, medzi tým mi volajú s infolinky,, typ telefonátu, pán Gergel, volám ohľadom bla bla, a vidím ze ste si na predajnom mieste žiadal o Samsung Galaxy note 10 a mal ste tam 15o eur zábezpeku... A ja nato prosím??váš kolega na predajni pýtal 350,,, ôk tak som nebral nič a prosím kompetentných nech sa mi ozvu 

Pretože som robil ešte raz objednávku cez internet, dal som doručiť na predajňu   sms ma informuje že je tam už telefón tak volám na infolinku pani ochotná áno pan Gergel mobil mate tam a neplatíte nič do predu pozerala som to len 9 eur je doplatok ale tie prídu k faktúre... Hovorím ôk.. 

No na predajnom mieste, zas ten istý pán, poriadne sa mi. Nepozrel do systému poriadne proste nie príjemný zážitok na koniec pozdrav, ide pre telefón kartu a zas zabezpeka  350,M volám na infolinku pani ktorá zdvihla úplná žena ktorá neviem nič o mňe hovorí pán  Gergel je tam len 9 eur a to príde do faktúry a vravím no momentálne som tuv Telekome a pán pýta 350 eur, následne som podal mobil zástupcovi na predajnom mieste niečo sa rozprávali a odišiel som. 

Poprosím o vysvetlenie tejto veci, či naozaj nevedia ľudia v Telekome nejaké kritériá? Ak je objednávka robená cez internet všetko schválené bez doplatku a mam na vyber si vybrať kuriéra alebo prísť na pobočku  ako môže byť niekde cena 350 a niekde 9, myslím akontáciu 

Preto by bolo dobre keby mi kompetentny ľudia zavolali. S vyjadrením alebo aspoň mrzí nás to, 

Ja som ochotný toto posunúť ďalej, len dúfam ze sa z nenazdajky všetky telefonáty s môjho čísla ktoré je ešte stále písané na mojej mamine meno alebo aj z číslo ktoré je písané na mňa. Nestratia 

Hovor je nahrávaní, a máte to uložené minimálne pol roka nakoľko v minulosti som pracoval viac ako dva roky pre 02 takže viem o co sa jedna.. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Zdravím Vás 

V prvom rade by som chcel povedať o mojich skúsenostiach s Telekom do "momentu" keď sa divím či to je vôbec možné

Služby ja samostatne využívam cca 3 roky, mam paušál L-ko a Magio XL písané ešte na moju mamu a služby písané na moje meno čiže na moje  rodné číslo mam od decembra  , koľko platím toľko platím ale každý si to vie zhruba prepočítať  plus 20 eur za splátku mobil, ps4, a setobox ak sa nemýlim. Stále spokojnosť služba bežala čiže fungovala ako má aj keď občas som čakal dokým mi začne zvoniť mobil aj minútu keď niekde volám ja. Ale v poriadku, preťažena sieť atď. V Novembri som začal premýšľať o zmene a o2 do Telekom, u O2 jednoznačne problém signál služieb volanie internet... Pred Vianocami som išiel na predajne miesto v banskobystrickom kraji v meste s obchodným domov ktoré nesie aj BB, problém nastal tam kde spolu s BB zápasia aj v hokeji ... Odporúčam napraviť zbabrané veci ich zamestnancov a nech kompetentný mi volajú 

Bod zlomu -  Titanic  

Na predajnom mieste informácia pre mňa - pán....XYZ.... Pri prenose telefónneho čísla nemusíte nikdem behať .Hovorim  Takže ak mám zaplatiť v 02 napríklad len doplatok za faktúru a aj zariadenie dostanem 150 bonus s ktorých udradite O2 150 eur a ja zvyšok... Áno? Pýtam sa a pán s predajného miesta.. Ano presne    Čiže pýtam sa, služby v o2 sú bez viazanosti, tam budem platiť jednu max dve faktúry dokým prenesú číslo paušál plus doplatok ktorý bude nás 150 a pán s Predajného miesta - áno, vám príde len faktoru len doplatok nad 150 eur ktoré vybavíme my a vy si doplatiťe zvyšok a dohoda bola na svete... toto sa udialo tesne pred sviatkami 2019.. Následne v Januári tvrdé pristátie na zem...  Faktúra s 02 mi prišla na mail pozerám. Cez 250 eur hľadám kde je odrátanych 150 eur od Telekomu.. Márne, volám na infolinku a tragikomédia je na svete 

Prvý telefonát v štýle - pane 150 eur dostanete keď sa vám prenesie číslo a vy donesiete doklad o zaplatení faktúry v o2. Hovorím na tomto sme sa nedohodli bol som oklamany, chápem pani telefonistku, ona nemôže za to a jej tvrdenie je rozumné a logické ale predsa toto som podľa tvrdenia,,, vášho obchodného zástupcu Telekom,, pobočky som nemal riešiť..,,, 

No niekoľkých telefonátoch sa to chvalabohu Bohu vyriešilo a mal. Som musel ísť do predajne kde mam vraj predložiť faktúru a na základe vystavenej faktúry mi peniaze vyplatia alebo na účet, ďalší bonbonik, príde na rad v predajni a,, obchodný zástupca určite nie je tak stým bonusom ale že musím vyplatiť faktúru v o2 atak ptm ano len keby mal záujem . Nedalo mi tak mu hovorím ze treba vi to vyjasniť a nech zavolá na infolinku  hovori. Takže ako ta vybavené žiaľ od strany Telekom ani len prepáčte. 

 

Následne o pár dní idem do Telekomu pretože potrebuje môj otec paušál 

Vybral som si akciový model Samsung Galaxy Noten 10.. Náhodné vraj zákazník

Na predajnom mieste, a na skočila údajne databáza a ukázalo 350 ci 450, do tohto období ôk tak to radšej počkám a keď nabuhnu financie prídem, medzi tým mi volajú s infolinky,, typ telefonátu, pán Gergel, volám ohľadom bla bla, a vidím ze ste si na predajnom mieste žiadal o Samsung Galaxy note 10 a mal ste tam 15o eur zábezpeku... A ja nato prosím??váš kolega na predajni pýtal 350,,, ôk tak som nebral nič a prosím kompetentných nech sa mi ozvu 

Pretože som robil ešte raz objednávku cez internet, dal som doručiť na predajňu   sms ma informuje že je tam už telefón tak volám na infolinku pani ochotná áno pan Gergel mobil mate tam a neplatíte nič do predu pozerala som to len 9 eur je doplatok ale tie prídu k faktúre... Hovorím ôk.. 

No na predajnom mieste, zas ten istý pán, poriadne sa mi. Nepozrel do systému poriadne proste nie príjemný zážitok na koniec pozdrav, ide pre telefón kartu a zas zabezpeka  350,M volám na infolinku pani ktorá zdvihla úplná žena ktorá neviem nič o mňe hovorí pán  Gergel je tam len 9 eur a to príde do faktúry a vravím no momentálne som tuv Telekome a pán pýta 350 eur, následne som podal mobil zástupcovi na predajnom mieste niečo sa rozprávali a odišiel som. 

Poprosím o vysvetlenie tejto veci, či naozaj nevedia ľudia v Telekome nejaké kritériá? Ak je objednávka robená cez internet všetko schválené bez doplatku a mam na vyber si vybrať kuriéra alebo prísť na pobočku  ako môže byť niekde cena 350 a niekde 9, myslím akontáciu 

Preto by bolo dobre keby mi kompetentny ľudia zavolali. S vyjadrením alebo aspoň mrzí nás to, 

Ja som ochotný toto posunúť ďalej, len dúfam ze sa z nenazdajky všetky telefonáty s môjho čísla ktoré je ešte stále písané na mojej mamine meno alebo aj z číslo ktoré je písané na mňa. Nestratia 

Hovor je nahrávaní, a máte to uložené minimálne pol roka nakoľko v minulosti som pracoval viac ako dva roky pre 02 takže viem o co sa jedna.. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak reálne  plná cena mobilu  Samsung Galaxy Note 10 je nejakých 950 € takže zábezpeka 350 € ktorá by bola vrátená po 6 uhradených faktúrach nieje stále taká vysoká.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne nejde o zábezpeku u koli tomu som dal na internet ešte raz objednávku a stále som Povedal ze to uhradím s peniazmi nemám problém ide o princíp.. Že jeden povie to druhý hento tretí tamto a tak ďalej 

Editoval/-a JankoZV1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No jasné to by malo byť skrátka jednotné a nie cez linku inak na predajni inak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je také bežné a pre našu krajinu úplne typické. OPovia nás majú za hlupákov, hlavne aby sme platili. Mne už vyše mesiaca nefunguje sim karta a odpovede od niekoho oprávneného tu na fóre som sa nedočkal. Hlavne že táto lokalita je odkazovaná z oficiálnej stránky v sekcii podpora.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od GabrielSobota
      nedá sa mi prihlásiť do portálu Moj telefon a chcem objednať na paušál telefon Samsung A71
       
    • Od Iwushqo1
      Dobrý deň, prosím vás
      Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 09xxxx Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr. 
    • Od Ferri1990
      Zdravím, 
      prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.
    • Od Nora.13
      Dobry vybrala som si paušál T nekonečno  s novým číslom a chcela som sa opýtať či sa môžem pre telefón zastaviť aj na predajni kde vyplatim aj poplatky