0000-0006

Otázka

  • 0

Čo znamena,keď mi vypisuje,že nastala neočakavana chyba 0000-0006 v aplikacii Telekom pri zobrazeni o spotrebe paušalu?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Eduard Gábor
      Dobrý deň, chcem prejsť s mojich dlhoročným tel. číslom od konkurencie k Vám s novým paušálom a mobilom s vašej ponuky na jaku máriu odo mňa chcete zábezpeku 100€
      Keby som si zobral paušál s novým tel, číslom žiadnu zábezpeku platiť nemusím je to na zamyslenie TELEKOM uvedomte sa !!! To takto chcete zákaznikov na vašu stranu ? chápem že je to ochrana proti tomu aby sa vyhli neplatičom a zariadenie si nechali ale da sa to aj nejak inak treabrs faktury od konkurencie že sa to platilo alebo ja neviem 100€  to si našporim 20eur a kúpim to zariadenie bez toho aby ste mi ho museli davat vy a povedzme si pravdu do oči koho zaujíma nejaký paušál každého zaujíma mobil to je hlavný dôvod prečo chceme paušál a ostatný čo chcú paušál  buď su online na dátach alebo podnikatelia čo musia neustále volať ... ?  Kedy sa bude myslieť aj na obyčajných ľudí? 
    • Od pavelka
      Kedy môžem ukončiť paušál ( 24.4.) a prejsť k inému operátorovi?
    • Od evaturinicova
      neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič
    • Od 103633611
      Od kedy som preniesol moje čísla do Telekomu, tak dosť často sa mi stáva, že mám problém telefonovať, seká to nerozumiem len možno každé piate slovo, pred tým som to nemal. Preniesli sme viac čísiel, ja dve čísla, syn tiež dve čísla a dcéra tiež a každému to blbne, čo má dcéra služobný telefón originál od Telekomu, tak tam to nerobí, nevieme,že prečo to robia len prenesené. Som z toho sklamaný. Štefan Macek
    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas