Otázka

  • 0

Dobrý deň,

potrebujem doriešiť VPN pripojenie z práce domov. Mám doma rozbehaný OpenVPN server.

V práci som na internet pripojený cez DSL pripojenie od Telekomu, klient na notebooku sa normálne pripojí ale nie som schopný nájsť nič na sieti. 

Akonáhle sa pripojím cez mobilný Hotspot na Smartphone  (tiež Telekom) všetko funguje ako má.

Kde môže byť problém?

Ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Rovnaky rozsah lokalnych IP adries. Ak je v praci a sucasne aj doma napr. rozsah klientov 192.168.0.x tak pocitac nehlada za VPN tunelom, ale pred nim. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kadotelekom
      Ahojte
      Mam router ZTE Speedport entry 2i a mam taky problem,ze ma odpaja z wifi,aj manzelku. Mam aj internetove radio a aj to blbne a dlho bufferuje,pripadne mi vypisuje ze DHCPko nepridelene alebo network timeout. Tento router mam uz asi 4 roky. Viete poradit? Ale asi bude najlepsie kontaktovat Telekom.
      Dakujem
      Typ zariadenia Speedport Entry 2i Verzia hardvéru V1.0.1 Verzia softvéru V1.0.0_ST_T5P5 Verzia zavádzača V1.0.2
    • Od PidroB
      Dobrý deň,
      Chcel by som sa opýtať, ako je to s možnosťou pripojenia magio internetu v Rovinke na Kvetnej ulici. Na mape pokrytia je internet všade okolo dostupný, preto ma zaujíma, či je možnosť sprístupnenia aj na tejto ulici ?
       

    • Od a1b2c3
      Ahojte, v poslednej dobe mi tak každých 10 minút vyskočí ping zo 60 aj na 150... A taktiež občas skáče aj packet loss na 20 percent. Neviete mi pomôcť?
    • Od rado881
      Dobry den,
      nedavno som mal poruchu na VDSL linke, poruchu odstranili no zrusili mi VEREJNU dynamicku IP a dali mi NEVEREJNU cez 100.x.x.x rozsah. Volal som na technicku podporu kde mi povedali ze mam zavolat na 0800 800 700 kde mi mozu nastavit aby mi nepridelovalo IP z tohto rozsahu. Tam mi zas povedali ze to zmenit nevedia a odvolaval sa na load balancer. Doteraz som s tymto problem nemal a fungovalo to tak ako ma. Mam tam ponastavovanych x NATov a toto mi neumoznuje vyuzivat sluzbu internetu tak ako doteraz. Je jasne ze dochadaju IPv4 adresy a treba to riesit ale riesit to NATovanim zakaznikov a znemoznovat im plne vyuzivanie internetu? Toto je na vypovedanie zmluvy z dovodu zmenenia parametrov sluzby bez dohody upozornenia..
      Je rok 2020, internetovy gigand na Slovensku ako je Telekom by mohol mat uz davno zavedene IPv6 kde by k takymto problemom dochadzat nemalo.
      Prosim o napravu. S danou sluzbou mam na VEREJNU IP narok.
      Vdaka
    • Od tatraboi
      Zdravíčko,
      nedávno mi veľmi lákavá ponuka na Optiku k domu od Telekomu. Vzhľadom na cenu, ktorá je rovnaká ako môj doterajší internet provider a rýchlosť 10x vyššia. Chcel som sa spýtať, ako dlho trvá zriadenie tohoto internetu a či existuje počas prechodu doba, kedy budem bez internetu alebo sa to dá nejako zosynchronizovať, nech to je prakticky seamless. 
      Ďakujem.