Dá sa volať na pevnú linku alebo nedá sa volať z nej.

Otázka

  • 0

Pevná linka nemá signál ale dá sa na ňu volať - vyzváňa , ale nedá sa volať z nej.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 777 nech Ti to preveria, môže ísť o poruchu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od TerryRogers
      Zdravím,
      mám problém s pevnou linkou na ktorý som nikde nenašiel odpoveď, pri zavolaní na technickú podporu sa so mnou baví automat, ktorý sa na túto špecifickú otázku ani nedostane.
      Problém vznikol po zavedení optického internetu do môjho domu. Predtým, pri adsl som mal za prípojkou končiacou v krabici na povale zapojený splitter, na jeho telefonickom výstupe som mal zapojený telefón pre mamu do spálne, druhý výstup viedol do obývačky a cez ďalší splitter som mal pripojený druhý paralelný telefón a modem/router. Oba telefóny v pohode fungovali ako paralelky. Po zmene na vdsl už samotný splitter vôbec nefunguje, telefón je tu nemý a telefón sa dá pripojiť len na výstup z modemu/routeru kde normálne funguje. Teda možnosť mať paralelný telefón už nie je možné použiť, pretože nechcem ťahať po byte káble.
      Preto sa chcem spýtať, či existuje nejaké zariadenie, ktoré by umožnilo urobiť výstup pre telefón na povale linkou vedúcou do spálne a druhý výstup by pokračoval do obývačky k modemu, pretože splitter (mám ich niekoľko) túto funkciu neplní. Prípadne, či by niekto vedel poradiť ako to zapojiť , aby som mohol opätovne spojazdniť oba paralelné telefóny.
      Za každú informáciu ďakujem.
    • Od lubopeti
      Žiadam o zrušenie služby pevná linka z dôvodu jeho úmrtia a následným nevyužívaním služby.
       
       
    • Od patrikdanis
      Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy bude dostupná pevná linka v obci Dubové (Turčianske Teplice) cez ADSL2+VDSL2+ teda cez splitter alebo WiFi router od Telekomu. Práve mi bolo povedané na poruchách, že v roku 2016/7 bola zrušená stará ústredňa Dial-UP teda analógová s hľadiska inovácií na FIX GSM teda cez SIM karty. No, ale už je rok 2020 a stále sa nič nedeje, len internet a Magio TV sa dá zriadiť cez DSL (ADSL2+/VDSL2+). Bude to možné zriadiť tú pevnú linku cez digitálnu ústredňu na Dubovom? Na Malom Čepčíne aj iných lokalitách sa to dá zriadiť cez ústredňu. Kde je problém? Dúfam, že to dotiahnu na tie pevné linky aj cez DSL. Myslím či s tým budú niečo robiť do konca tohto roku alebo leta 2020. Ďakujem Vám. Vážený Slovak Telekom.
    • Od chimboraso
      Má kuriér, alebo jeho spoločnosť povinnosť poslať SMS o predpokladanom termíne dodávky tovaru ?