odstúpenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S.  Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov.  Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz,  som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k  vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Pridal (editované)

Čo sa týka hovoru z operátorom to funguje stále, len po zavolaní na infolinku Vás to neprepojí rovno na operátora, a prepáčte, ale Vaše "s nahraným hlasom ja neviem komunikovať" to si nechajte pre seba, s nikým nekominikujete, len postupujete podľa inštrukcií a stláčate na telefónnom mobile číslice, zároveň ak toto nezvládnete nerozumiem ako ste dokázali napísať sem na fórum.

Zároveň ak je obtiažne pre Vás kontktovať Telekom cez e-mail potom je jedine možnosť pre Vás zastaviť sa na hociktorej pobočke osobne.

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, 

som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S.  Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov.  Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz,  som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k  vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozorne si preštudujte faktúrú je tam uvedená každá jedna položka. Ktotú položku máte na mysli ked hovoríte že je platená a neobjednala ste si ju ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar