• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Marcel
      Ahoj,
      zakladám toto vlákno, nakoľko ma podnietila myšlienka skoro sa chystajúcej zaujímavej konkurenčnej služby "pleasure":-), preto vrámci slušnosti a dodržiavania pravidiel Telekom fóra uvítam, keď sa pridáte a napíšete do ďalších príspevkov, čo by ste radi uvítali u Telekomu v segmente Paušálov a Predplatenky (EASY).
      Za seba by som rád privítal:
      1. VoLTE pre ďalšie telefóny (minimálne ak už je podporovaná značka, tak ďalšie modely)
      2. VoWIFI
      3. eSIM karty
      4. Možnosť rovnomerných splátok telefónov bez navýšenia
      5. chýba mi detský paušál, aj možnosť spravovať a pridružiť k aplikácii Môj Telekom (napríklad párovanie na čísla rodičov a volanie si navzájom zdarma)
      6. Rozšírenie značiek na OPPO, VIVO, REALME, Xiaomi REDMI
      7. Rozšíriť MAGENTA1 Business aj na EASY (PREDPLATENKA)
      Skúsme niečo pridať spolu ako inšpiráciu. Mňa to podnietilo na základe vlastných skúseností, keď ako osoba aj firma skladáme služby od viacerých operátorov, vrátane nákupu telefónov, kedy dávame prednosť konkurencii.
    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od tomasiko
      Ako to že mám aktivovanú službu streamon a ťahá mi YouTube moje data čo mám s tým robiť ???
    • Od eduardvarga1
      Zdravim, je super ze sa aj pre program Bez zavazkov umoznilo kupovat datove baliky.  Co mi ale vadi, je to, ze ak mi nahodou skonci niektory datovy balik, tak padnem do neskutocne drahych dat (1MB za 10 centov, t.j. 1GB za 100€).  Moja predstava bola taka, ze ked mam na Bez zavazkov vypnute data a si kupim niektory z datovych balikov, tak sa mi data zapnu, kym je balik platny a aktivny, po jeho skonceni sa mi opatovne data vypnu..  Ale nie je to tak. Aj po kupeni (napr. jednorazoveho balika 1GB za 3€) mi ostali data vypnute. Musel som volat na 0800123456, az tam mi ich zapli. (mobilna appka, ani portal Moj telekom to NEPONUKA).      Naozaj nie je ziadna moznost, aby po vycerpani balika clovek nespadol do tych priserne predrazenych dat ???  Neda sa to urobit tak, ze sa data vypnu, kym si znovu nekupim nejaky balik ??  
      Ako je to pri balicku s automatickou obnovou (1GB za 3€ s automatickym dokupovanim) ?  Je tam hrozba, ze medzi vyprsanim dat z prveho nakupu a automatickym dokupenim novych dat, nastane akesi hluche obdobie, kde budem platiti za data nekrestanskych 10 centov za 1MB ?  Alebo sa mozem spolahnut, ze toto nehrozi ?  Prenasaju sa neminute data z obdobia do noveho obdobia ?
      Vopred vdaka za odpovede a vysvetlenie.  Poslite pls tie podnety (z prveho odseku) kompetentnym, nech porozmyslaju o tom, ako ten program vylepsit tak, aby nehrozili uzivatelom likvidacne ceny za data po vypadnuti z balika.
      vdaka, edo